Veşti proaste pentru internauţii care doreau să facă bani cu ajutorul YouTube! Creatorii de conţinut pentru YouTube trebuie să îndeplinească mai multe condiţii înainte să poată câştiga bani prin afişarea reclamelor. Regulile pentru admiterea în YouTube Partner Program constau până acum într-o lună de existenţă a canalului şi 10.000 de afişări în total pentru clipurile publicate. Cine îndeplinea aceste condiţii intra automat în program şi putea să afişeze reclame.
Însă Google schimbă din nou regulile, făcând mai dificilă acceptarea în programul de monetizare. Acum, un canal de YouTube trebuie să aibă cel puţin 1.000 de abonaţi şi conţinutul postat trebuie să însumeze peste 4.000 de ore de vizionare în ultimul an.
YouTube înăspreşte condiţiile pentru monetizarea clipurilor!
Înăsprirea condiţiilor în privinţa monetizării ar trebui să reducă situaţiile în care reclamele brandurilor sunt asociate cu filmări improprii sau cu mesaje dubioase, cum a fost în trecut cazul reclamelor afişate în filmări care făceau propagandă teroristă.
Noile reguli vizează deocamdată admiterea în YouTube Partner Program. Din 20 februarie, însă, aceste condiţii se vor aplica tuturor membrilor. Asta înseamnă că un canal aprobat deja, dar care nu îndeplineşte noile condiţii, va fi scos în afara programului până ajunge la 1.000 de abonaţi, respectiv 4.000 de ore de vizualizare.
- Cum arăta Corina Caragea la primul jurnal din carieră la Pro TV. Au trecut 17 ani de atunci
- Cum a ajuns Mircea Bravo un vlogger de succes. E surprinzător ce studii are
- Oana Roman se apără după ce a fost acuzată că a cerut produse gratis de la Cristina Bâtlan: „Îmi permit să-i cer ce vreau eu”
- De ce a lipsit Mario Fresh la festivitatea de absolvire a Alexiei Eram. Ce mesaj i-a transmis artistul
- Câștigăm 5.000 de lei cu SuperLiga! Biletul etapei 17