8 milioane de români au cont pe Facebook

Ionuţ Cataramă   
în Hotnews
28/07/2015, 10:07
8 milioane de români au cont pe Facebook
White thumb up next to the like from social networks on blue background

Numărul conturilor de Facebook atribuite utilizatorilor români a ajuns, în acest moment, la 8 milioane, în creştere cu 11,11% faţă de primele şase luni din 2014, când se înregistrau 7,2 milioane de conturi, arată datele cuantificate de Facebrands.ro, serviciul de monitorizare a paginilor româneşti create pe reţeaua de socializare, notează Agerpres.

Din totalul utilizatorilor, 93,45% (7.475.900 persoane) şi-au setat oraşul de reşedinţă, iar cei mai mulţi deţinători de cont Facebook provin din Bucureşti, 1,64 milioane de persoane (21,95% din total), urmaţi de cei din Cluj-Napoca (280.040 persoane, 3,76%), Timişoara şi Iaşi (câte 280.000 persoane, 3,75%).

La polul opus, cu numărul cel mai mic de utilizatori Facebook, se situează oraşele Drăgăşani şi Urziceni (câte 11.200 de persoane, 0,15% din total), Carei (11.100 persoane, 0,15%) şi Vulcan (10.400 persoane, 0,14%).

Potrivit statisticii Facebrands, persoanele cu vârste cuprinse între 25-34 de ani (29,9% din total) deţin supremaţia la capitolul accesării cu frecvenţă ridicată a Facebook. Pe locurile următoare se situează persoanele cu vârste între 18 şi 24 de ani (24,7%) şi cele între 35 şi 44 de ani (19%).

Raportul dintre persoanele care utilizează reţeaua de socializare Facebook este în favoarea bărbaţilor (cu 62,5% dintre conturi). Femeile utilizează Facebook în proporţie de 37,5%, în timp ce, din punct de vedere al stării civile, persoanele căsătorite sunt pe primul loc (57,96%), urmate de persoanele singure, cu 38,65% din total.

În ceea ce priveşte clasamentul celor mai accesate pagini înregistrate pe Facebook de către vedetele din România, lideră rămâne Inna, cu 12.133.352 fani (în scădere cu 488 de fani faţă de ultima raportare), urmată de Akcent (3.577.027 fani, +44 fani) şi Alexandra Stan, cu 3.393.720 admiratori (+231).

Facebrands.ro este site-ul care monitorizează paginile create pe Facebook de către persoane şi instituţii (companii, ONG-uri etc) şi arată creşterea numărului de fani al acestora pe zile şi săptămâni, împreună cu alte pagini din aceeaşi categorie.

Sursă: www.antena3.ro

Te-ar mai putea interesa și:
Închide ×