De o vreme încoace, fanii Exatlon 2019 au acuzat echipa postului de lipsa echilibrului, dat fiind faptul că una dintre echipe se impune detașat în fața celeilalte. Astfel, Kanal D a luat decizia de a continua în ritmul început, deși mulți dintre telespectatori au amenințat că nu se vor mai uita la emisiune.
De altfel, aceștia au fost dezamăgiți nu numai de alegerea membrilor acestui sezon, ci și de finalul ediției anterioare când Alin Andronic a fost nedeptățit. Așadar, cei de la Kanal D au dorit să informeze că publicul este în număr mare alături de competiție, chiar și în acest context iritant.
În urma confruntării de sâmbătă seară, postul de televiziune a fost poziționat în topul audiențelor, la nivelul publicului din întreaga țară, pe intervalul difuzării reality-show-ului. Iar, în minutul de aur, 21:13, 1.767.000 de oameni erau în fața micilor ecrane pentru a urmări cu sufletul la gură evoluția curajoșilor plecați în Republica Dominicană.
Conform Kantar Media, Kanal D a înregistrat un procent de 7,7% Rating și 15,2% cota de piață, public Național, ocupând astfel prima poziție în clasament. Stația s-a clasat pe locul secund, la nivelul publicului Comercial, cu 5,3% Rating și 13,7% cota de piață, iar pe All Urban, cu 6,0% Rating și 12,6% cota de piață.
Sâmbătă, 9 februarie, miza jocului a fost ”hotelul”. În urma luptei, Faimoșii au ieșit învingători, cu un scor de 10-5, și s-au putut bucura de condiții mult mai bune, mâncare din belșug și relaxare pentru a face față următoarelor etale ale concursului. Duminică, 10 februarie, situația a fost în oglindă, Războinicii fiind din nou învinși. Așadar, echipa Kanal D nu are de gând că modifice nimic, mai ales că audiența le confirmă că procedează corect.