Care a fost cel mai vizionat post din România, în 2018! Bătălia s-a dat între PRO TV, Kanal D și Antena 1

Ciprian Postolache   
în Stiri de ultima ora
07/01/2019, 17:44
Care a fost cel mai vizionat post din România, în 2018! Bătălia s-a dat între PRO TV, Kanal D și Antena 1 GALERIE FOTO
onform celor de la Paginademedia, PRO TV a fost vizionat, în medie, de aproximativ 1,4 milioane de telespectatori în fiecare minut, în 2018

Cele mai importante televiziuni în 2018, conform audiențelor, au fost PRO TV, Kanal D și Antena 1. Bătălia dintre cele trei posturi, pentru titlul de cel mai vizionat canal TV din România, în 2018 , a fost câștigată de PRO TV. Postul din Pache Protopopescu a dominat topurile fie că a fost vorba de publicul din prime-time sau de alte segmente.

În prime-time național, după Pro TV s-a clasat Kanal D. Conform celor de la paginademedia.ro, PRO TV a fost vizionat, în medie, de aproximativ 1,4 milioane de telespectatori în fiecare minut, în 2018. Dacă în 2017 postul a înregistrat 8,4 puncte de rating, în 2018 a ajuns la 7,9 puncte. Kanal D este peste Antena 1 pe publicul din toată țara și a fost urmărit în medie de aproape un milion de telespectatori. Antena 1 a rămas pe locul 3, ca și în anul precedent cu o medie de 950.000 de telespectatori. Dintre posturile de știri, România TV și Antena 3 sunt pe locurile 4 și 5.

Care a fost cel mai vizionat post din România, în 2018! PRO TV, lider pe toate segmentele

PRO TV domină topul și pe audientele prime-time urban. Pe locul doi, în ceea ce privește audiențele la oraș, Antena 1 este înaintea celor de la Kanal D. Postul din trustul Intact a înregistrat o audiență medie de 470.000 de privitori. După Kanal D, pe următorul loc, pe audientele prime-time urban, s-a clasat TVR 1, care a înregistrat o urcare de 4 locuri, față de anul precedent, 2017.

Audiențele la nivel național, conform paginademedia.ro

Pe segmentul de prime time comercial, PRO TV a scăzut cel mai mult față de anul 2017, dar tot a rămas pe primul loc. Postul de televiziune a avut o scădere semnificativă de un punct de rating, de la 9,2% la 8,2%. Antena 1 a înregistrat și ea o ușoară scădere de la 5,4% la 5,2%, dar este tot pe locul doi. Kanal D, de pe locul trei, a înregistrat o creștere , de la 3,3% la 3,8% puncte de rating în 2018.

Te-ar mai putea interesa și:
Închide ×