Vestea că Anca Pop s-a stins din viață a uimit pe toată lumea, mai ales pentru locul în care s-a produs, pentru că a fost catalogat ca un un punct negru. Cântăreața Anca Pop a murti într-un accident produs pe Clisura Dunării, în zona localității Șnivița.
Totul s-a petrecut în cursul zilei de marți, potrivit declarațiilor purtătorului de cuvânt al Companiei Naționale pentru Administrarea Infrastructurii Rutiere (CNAIR). Acesta a mai precizat cauzele în care s-ar fi produs accidentul Ancăi Pop și cum erau drumurile pe care a circulat. Mesaje de la cei ce au cunoscut-o au curs în mediul online. De asemenea, Emil Rengle și-a exprimat tristețea într-un mesaj sfâșietor.
Cauzele accidentului Ancăi Pop
Purtătorul de cuvânt al Companiei Naționale pentru Administrarea Infrastructurii Rutiere, Alin Șerbănescu, a declarat posibilele cauze ale accidentului mortal al cântăreței Anca Pop. „În zona unde a avut loc accidentul, pe clisura Dunării, în ultimii 6-7 ani nu a avut loc niciun accident. Deci, nu este un punct cu risc de accidente, un punct negru cum se numeşte tehnic. Maximum 1.000 de autovehicule trec zilnic pe acest drum, este un drum foarte puţin circulat. În plus, la momentul producerii accidentului, drumul era curat, inclusiv cu material antiderapant, chestiune constatată de Poliţie, care a venit la locul accidentului şi care a consemnat în raport. În zona de acolo, este o curbă lină, aproape o linie dreaptă, deci configuraţia drumului nu reprezintă risc de accident.
Distanţa dintre marginea drumului şi Dunăre era de peste 20 de metri. Noi, încă de anul trecut, când a avut loc accidentul precedent, la 50 de kilometri de actualul loc al accidentului, am identificat toate punctele negre de pe Clisura Dunării, între Orşova şi Şviniţa. Au fost identificate 26 de puncte negre. Pe toate aceste puncte negre am montat parapeţi, iar pe acest sector nu era montat parapet pentru că nu era identificat ca fiind punct negru. De altfel, aici nu a fost niciun accident în ultimii 6-7 ani. Am montat în punctele astea negre până acum 1.800 de metri liniari de parapet. Semnalizarea era impecabilă, marcajul impecabil, inclusiv semnalizare care recomandă reducerea vitezei până la 50 km/oră”, a declarat Alin Șerbănescu.