Reprezentanții lanțului de retail Profi au anunțat că fac angajări perioada aceasta când pe fondul crizei COVID-19 tot mai multe firme își închid porțile și își bagă angajații în șomaj tehnic. Compania a anunțat că se pregătește pentru perioada care urmează și are o singură misiune.
Profi vrea să preia salariaţi disponibilizaţi de la retaileri nealimentari și are mai multe discuții în momentul de față. Reprezentanții magazinelor Profi au transmis că angajează persoane care urmează să intre în șomaj tehnic când tot mai mulți angajatori apelează la această soluție din cauza coronavirusului.
Totodată, Profi susține că are o singură misiune în plină pandemie de coronavirus: hrănirea populației. În prezent lanțul de retail are peste 16.000 de angajați în toată țara și 1.143 de magazine.
„Facem pregătiri pentru perioada următoare când ne aşteptăm să ne mărim considerabil efectivele deoarece acum misiunea noastră principală nu mai sunt afacerile, ci să acţionăm că o organizaţie privată care hrăneşte populaţia”, a declarat directorul general în exerciţiu al magazinelor Profi Pawel Musial, potrivit unui comunicat al companiei, citat de Mediafax.
După ce mai multe supermarketuri și hypermarketuri și-au schimbat programul de funcționare după intrarea în vigoare a Ordonanței Militare, iată că a venit și rândul magazinelor Profi. Începând de astăzi, 24 martie, magazinele vor fi deschide în intervalul orar 08:00 – 20:00.
„Ne dorim să rămânem toți în siguranță, angajați, clienți și familiile tuturor de aceea ne bucurăm să anunțăm că noul program al magazinelor noastre este de la 08:00 la ora 22:00”, apare pe pagina de Facebook a magazinului.
„Dacă totuși ai fost nevoit să părăsești confortul casei când te întorci de afară, scoate hainele pe balcon la aerisit, nu umbla încălțat prin casă și spală-te pe mâini temeinic”, este sfatul pe care reprezentanții Profi îl dau cetățenilor perioada aceasta.
„Încă de la începutul anului 2019 PROFI se clasează printre primii trei angajatori din retailul românesc, cu peste 16.000 de angajați care își desfășoară activitatea promovând valorile companiei: Încredere, Implicare, Pasiune.
Aproape 800.000 de clienți calcă pragul magazinelor PROFI în fiecare zi pentru a se bucura de cele până la 6.000 de produse puse la îndemâna cumpărătorilor la unele dintre cele mai bune prețuri de pe piață”, se arată pe pagina lanțului de magazine.