O nouă mutare importantă pe piața Media. Postul de muzică MTV iese de sub umbrela trustului Pro. Acest lucru se va produce de la 1 martie 2019, după cum anunță reprezentanții companiei. „PRO TV și Viacom International Media Networks au hotărât de comun acord ca, începând cu 1 martie 2019, operațiunile canalului MTV în Romania sa fie reprezentate direct de către licențiator, Viacom International Media Networks”, se arată în comunicatul transmis de companie și citat de Paginademedia.ro
În urma acestei afaceri, compania va deține și opera direct brand-ul MTV, pe întreg teritoriul țării noastre. Postul va fi reprezentat în România de către Thematic Channels, companie cu care Viacom se află în parteneriat și care totodată se ocupă cu coordonarea vânzărilor publicitare. Astfel, MTV se va alătura unui portofoliu internațional de canale tematice deținute de Viacom și Thematic Channels. Prin această mutare, cele două companii își propun dezvoltarea brandului MTV pe întreg teritoriul țării noastre. De asemenea, începând cu 1 martie, canalul VH1 va face și el parte din portofoliul de vânzări al Thematic Channels.
MTV iese de sub umbrela Pro. Se anunță o relansare a postului?
MTV România a fost lansat pe 15 iunie 2002, obținând licența pe care până atunci emitea postul MCM. În decembrie, canalul de muzică a fost preluat de trustul Pro, în urma semnării unui contract cu compania Viacom International Media Networks. În ultimii ani, postul a intrat într-un con de umbră, cu timpul nu a mai reușit să se numere printre preferințele publicului. Ba mai mult, televiziunea n-a mai fost inclusă nici în măsurătorile de audiență și nu a mai putut vinde publicitate. În prezent, postul se află disponibil în grilele de programe ale mai multor rețele de cablu, printre care Telekom și Ines, însă nu și la RCS-RDS, care a decis în 2016 scoaterea canalului MTV din oferta sa de servicii TV. Rămâne de văzut dacă în perioada următoare postul de muzică va avea parte de o relansare, așa cum speră cei mai mulți dintre fani.