Lidl păstrează program normal în timpul stării de urgență. Românii nu vor duce lipsă de alimente

Reprezentanții LIDL România nu schimbă nimic la programul de lucru din cauza noului tip de coronavirus și asigură toți clienții că vor găsi la raft cele necesare. Marile supermarketuri vor fi în continuare aprovizionte, în timp ce românii sunt rugați să respecte câteva reguli de bun simț.

Care este programul LIDL în luna martie din cauza COVID-19

Tot mai multe supermarketuri și hypermarketuri din țara noastră au luat în ultimele zile măsuri în ceea ce privește virusul cu care ne confruntăm. Românii sunt rugați prin intermediul afișelor să păstrează în magazine o distanță de minim 1 metru între ei sau sunt lăsați să intre în magazin doar 10-15 pentru a-și face cumpărăturile.

Având în vedere situația cu care ne confruntăm în momentul de față este foarte important să știm care este programul marilor magazine, dar și dacă acestea vor continua să fie aprovizionate. Răspunsul este fără doar și poate, da, supermarketurilor vor avea în timpul stării de urgență alimente la raft.

În privința programului reprezentanții LIDL au anunțat că acesta este unul normal, dar ar putea suferi modificări în funcție de evoluția coronavirusului. Prin urmare, în luna martie magazinele LIDL vor fi deschide de luni până vineri, de la ora 7:30 până la ora 22:00, în timp ce duminica supermarketul se deschide la ora 8:00 și se închide la 21:00.

Mesajul pe care-l transmit reprezentanții LIDL: ”Împreună în siguranță”

De asemenea, reprezentanții LIDL au luat măsuri în ceea ce privește igienizarea, iar angajații poartă mănuși și măști de protecție. Pentru a evita răspândirea virusului clienții sunt rugați să atingă doar fructele și legumele pe care urmează să le achiziționeze.

Totodată, LIDL împreună cu alte mari magazine din țara noastră vine cu mai multe recomandări în privința cumpărăturilor perioada aceasta de la spălatul pe mâini pentru cel puțin 20 de secunde, plata cu cardul, evitarea cumpărăturilor în orele de vârf (17:00 – 19:00) până la responsabilitatea de care trebuie să dăm dovadă atunci când mergem în magazine.

„Să fim #ImpreunaInSiguranta ține de fiecare dintre noi, mai ales în această perioadă, în care eforturile din partea noastră, a angajaților și partenerilor noștri, dar și a colegilor din breaslă sunt foarte mari, iar solidaritatea și responsabilitatea cele mai importante”, este unul dintre mesajele pe care reprezentanții supermarketului l-au publicat pe una dintre paginile de socializare.

Clienții rugați să facă cumpărături cumpătate perioada aceasta

„Responsabilitatea începe cu fiecare dintre noi, mai ales în această perioadă. Și, mai mult ca oricând, trebuie să dăm dovadă de solidaritate, chiar și la cumpărături. Sunt mici eforturi care pot face o mare diferență pentru noi toți”, este un alt mesaj publicat de LIDL România pe contul de Facebook.

„Înțelegem frământările voastre, dar a cumpăra mai mult decât ai nevoie poate însemna uneori să îi lași pe ceilalți fără produsele de care și ei au nevoie. Există cantități și stocuri pentru toți, dacă suntem solidari și ne gândim și la nevoile tuturor”, apare în scrisoarea deschisă către toți clienții LIDL.