Silviu Ghering    Ciprian Postolache
14/01/2019, 12:45
Anunț de la NASA! Un asteroid cât două avioane Boeing trece azi foarte aproape de Pământ GALERIE FOTO

Cercetătorii din cadrul NASA au anunțat că asteroidul uriaș se va apropia îngrijorător de mult de planeta noastră. Corpul ceresc este cât două avioane Boeing 747 are o dimensiune considerată periculoasă de cei de la NASA, așa că acesta este ținut sub observație încă de la descoperirea sa de către agenția spațială americană.

Asteroidul, numit de NASA Asteroid 2019 AG3, a făcut așa-numita „Abordare apropiată de Pământ”. Cercetătorii NASA de la Jet Propulsion Laboratory (JPL) din California au urmărit asteroidul până la apropierea acestuia de Pâmânt. Descoperirea uimitoare vine la o lună după ce asteroidul a fost reperat pentru prima oară de radare. S-a întâmplat pe data de 12 decembrie 2018. NASA nu se aștepta ca acest corp să lovească Pământul în curând, dar dimensiunea impunătoare a asteroidului a fost un motiv suficient de bun pentru a-l ține sub observație.

Un asteroid cât două avioane Boeing, aproape de Pământ! NASA a mai descoperit unul care ar putea distruge omenirea

Asteroidul uriaș cât două avioane Boeing 747  trece în cursul zilei de luni foarte aproape de Pâmânt. Cei de la NASA au arătat într-un raport că asteroizii mai mari de 140 de metri pot provoca daune considerabile într-o regiune sau pe un întreg continent de pe Pământ. NASA a mai descorperit un asteroid care ar putea lovi planeta noastră. Acesta are 87 de milioane de tone și ar putea distruge omenirea. Impactul acestuia cu Pâmântul s-ar putea produce însă, conform traiectoriei actuale a corpului ceresc, abia peste un secol, între 2175 și 2199.

NASA a descoperit un asteroid gigant de 87 de milioane de tone. Acesta ar urma să lovească Pământul peste un secol

Un alt eveniment semnificativ s-a produs în aceste zile, au anunțat cei de la NASA. Sonda Voyager 2 a părăsit Sistemul Solar! Se pare că ceva ciudat s-a petrecut pe data de 5 noiembrie, conform celor anunțate de NASA. Sonda Voyager a fost lansată în anul 1977, iar după mai bine de 4 decenii de explorări intense ale Sistemului Solar, aceasta a părăsit inexplicabil locul în care se afla.