Ghiță Ciobanu este cu adevărat brand. Apetența lui pentru comunicare și pentru afaceri a crescut și l-au determinat să vrea mai mult. După reclamele la TV în care a apărut, personajul central dintr-o campanie publicitară a Vodafone, demarată în anul 2013, și-a făcut mii de fani, iar la acel moment a strâns pe pagina sa de Facebook peste 438.000 de prieteni, dar a făcut și business.
La scurt timp după ce a atins succesul, ciobanul din Jina și-a deschis un magazin, pentru a-și vine produsele. „Astăzi era el în Bucureşti, pentru că vrea să-şi deschidă un magazin, pentru a vinde produse marca Ghiţă. Noi o să-i facem campania. E o avanpremieră ce vă spun acum”, a spus, la acel moment, Adrian Boțan, Creativ Partner, McCann Bucharest.
În 2018, după ce pagina lui „de celebritate pe Facebook” a fost ștearsă, vedetele care odinioară îi băteau la poartă pentru un plus de faimă au încetat să mai vină la Jina, iar singura care i-a rămas alături a fost Andreea, soția sa.
Rămas doar cu soție și cu o faimă uitată în cutia Pandorei, acesta nu s-a lăsat învins, căci trebuia să fie în continuare capul familiei sale. Cei doi au împreună doi copii de care sibianul este mândru nevoie mare, la fel de mândru cum este și se soția sa, care nu arată deloc a soție de oier.
De asemenea, tot în 2018, acesta a fost luat în vizori din nou din cauza apariției sale la DNA. Acesta, împreună cu alți doi colegi din branșă, au depus plângere împotriva Ministerului Agriculturii. Ei acuzau nereguli extrem de grave pentru care au cerut și o audiență la procurorul șef. Mai mult, ciobanii susțineau că sunt declarate mai multe animale față de numărul real, pentru a încasa ilegat fonduri europene.