Reprezentanții LIDL au transmis o reacție oficială, după ce unui bătrân cu handicap i s-au blocat roțile într-un magazin din Apusului. Aceștia și-au cerut scuze și au anunțat că vor remedia situația, precizând că a fost vorba despre un caz izolat.
„Ne pare rău pentru incidentul petrecut în parcarea magazinului nostru din Bulevardul Uverturii, nr. 202-204. Ne cerem scuze și vom lua măsuri imediate pentru remedierea acestei situații. Este un caz izolat și facem tot ce ne stă în putință să rămână așa. Vom revizui procedurile interne și vom lua toate măsurile necesare pentru a îmbunătăți regulamentul căruia i se supun prestatorii de servicii care asigură serviciile de administrare a parcărilor magazinelor noastre. Astfel, ne vom asigura încă o dată că aceștia aplică regulamentul nu doar în literă, dar și în spiritul său”, au transmis reprezentanții LIDL.
„Fiecare magazin este prevăzut și cu locuri de parcare pentru persoanele cu dizabilități. Pentru informarea și confortul clienților noștri, parcările au un regulament afișat la vedere, pentru ca oricine să îl poată consulta. Mai mult, pentru a descuraja ocuparea acestora într-un mod abuziv de persoane cărora nu li se adresează, există în prezent acest sistem cu lanțuri de prindere, care poate fi înlăturat cu ușurință la nevoie. Am introdus această soluție tocmai ca urmare a sesizărilor repetate ale clienților noștri cu privire la faptul că, de multe ori, locurile sunt ocupate de cei cărora nu li se cuvin, iar clienții care au nevoie de ele nu le pot folosi”, se arată în comunicatul emis de reprezentanții LIDL.
Reacția oficială LIDL a venit după ce unui bătrân cu handicap i s-au blocat roțile într-un magazin din Apusului. Omul a parcat mașina lângă locurile pentru persoane cu handicap, în condițiile în care acestea erau împrejmuite cu lanțuri.