ING si BCR, două bănci importante din România, au probleme grave de sistem. Astfel, cele două instituții bancare au publicat anunțuri prin care îi anunță pe clienți că le-au fost dublate sumele luate din conturi.
În ultimele ore, ING și BCR au postat două anunțuri pentru a-i informa pe clienții care au făcut tranzacții bancare că sumele luate din conturi au fost dublate.
Cauza pare să fie o eroare de sistem, spun cele două instituții bancare în anunțurile lor.
„Ca urmare a unor motive independente de BCR, e posibil ca unii dintre clienții noștri care au realizat, pe 30 ianuarie, tranzacții cu cardul la terminalele (POS/ATM) altei bănci să vadă dublate sumele plătite.
BCR lucrează împreună cu părțile implicate în vederea returnării sumelor dublate în cel mai scurt timp, operațiune care se va realiza în următoarele 48 de ore. Pentru detalii suplimentare, puteți apela Contact Center BCR la *2227″, se arată în mesajul transmis de BCR către clienți.
ING România, cealaltă bancă ce a retras sumele duble din conturile clienților săi, a publict un mesaj prin care îi anunță pe cei ce s-au trezit brusc cu mult mai puțini bani în cont că banii luați pe nedrept vor fi restituiți în 1-2 zile.
„Din motive ce nu țin de ING o parte dintre clienții noștri ce au realizat tranzacții cu cardul la terminalele (POS/ATM) altei bănci în intervalul 29-30.01.2020 este posibil să vadă dublate sumele transmise spre debitare. ING a primit spre procesare fișierul de plăți în mod eronat.
Lucrăm împreună cu părțile implicate în vederea returnării sumelor dublate în cel mai scurt timp. Avem confirmarea că reversarea se va realiza în 1-2 zile. Pentru situații urgente vă rugăm contactati call center: 0314062464″, este mesajul celor de la ING.