PRO TV ar putea ieși de pe Telekom și Nextgen! Asta, după schimbarea sponsorului principal de la Românii au Talent

PRO TV a anunțat că ar putea ieși de pe Telekom și NextGen după schimbarea sponsorului de la Românii au Talent. Pe site-ul oficial al postului se arată că acesta ar putea să iasă din rețea, din data de 1 martie, doarece contractele de retrasmisie dintre cablist și postul TV vor expira. Telekom și NextGen au împreună aproximativ 1,5 milioane de abonați.

Deși contractul cu Telekom este încă în discuții, PRO TV a informat publicul de această schimbare printr-o ”furtună” de bannere. „Toate celelalte rețele vor continua să difuzeze canalele PRO TV.

PRO TV ar putea ieși de pe Telekom și Nextgen după schimbarea sponsorului principal de la Românii au Talent

PRO TV oferă în continuare canalele sale către Telekom și NextGen și depune toate eforturile astfel încât abonații acestora să poată urmări noile sezoane ale emisiunilor sale precum Românii au Talent, dar și lansările producțiilor VLAD și Cântă acum cu mine”, este mesajul postului de televiziune postat pe site-ul Telekom. Potrivit paginademedia, PRO TV a luat prin surprindere chiar pe toată lumea.

Deși contractul cu Telekom este încă în discuții, PRO TV a informat publicul de această schimbare printr-o ”ploaie” de bannere

„Suntem surprinși de anunțul făcut de Pro Tv. Discuțiile cu grupul media sunt în derulare și negocierile cu acesta sunt purtate in beneficiul clienților noștri, in condițiile in care Pro TV vizează o creștere semnificativă a prețului”, au declarat reprezentanții companiei, potrivit paginademedia.ro. 

Pe site-ul oficial al postului arată că acesta ar putea să iasă din rețea, din data de 1 martie

PRO TV a anunțat prin toate mijloacele modificarea, printr-o știre postată pe prima pagică stirileprotv.ro, dar și prin numeroase bannere publicitare postate pe site-ul acestora. De altfel, există deja cinci bannere doar pe Home-Page, nemaipunând la socoteala branding-ul. Bannerele sunt reluate și pe celelalte site-uri ale grupului, precum Românii au Talent, protv.ro etc. Campania postului TV vine într-o seară de vineri în care concursul de talente, la care Telekom a fost sponsor principal opt ani, nu a mai fost client de publicitate.