În luna octombrie a avut o creștere a prețurilor pentru abonamentele Netflix, iar în ianuarie a urmat o a doua rundă de majorări, compania având nevoie de finanțare suplimentară pentru a-și derula proiectele pe care le are în plan. De altfel, creșterea prețurilor vine și după ce compania a decis să renunțe la platforma iTunes pentru vânzarea de abonamente pentru serviciile sale. Astfel, aceasta nu va mai plăti către Apple 30% din valoarea celor înregistrate prin App Store.
Adunând toate aspectele, Netflix urmează să raporteze o creștere consistentă a veniturilor în cursul anului curent, așa că va avea fonduri pentru a crea și surprinde clienții cu mai mult conținut. Compania a crescut prețurile pentru serviciile sale. În octombrie, abonamentele medii, ce costau 9,99 dolari, au ajuns la 10,99 dolari, iar cele premium, de 11,99 dolari, au ajuns la 13,99 dolari.
În acest moment, ambele s-au modificat. Cel care avea prețul de 10,99 dolari a ajuns la 12,99 dolari, iar cele de 13,99 dolari a ajuns la 15,99 dolari. În urma acestor modificări, abonamentul cel mai ieftin urmează să coste 8,99 dolari, de la 7,99 dolari.
De menționat este că România nu a fost atinsă de modificările acestea. „Creșterea prețului abonamentelor din Statele Unite și America de Sud nu influențează sau indică o creștere a prețului în România.
Prețurile abonamentelor din România nu s-a modificat niciodată de la intrarea serviciului pe piață. Acestea sunt: Abonamentul de bază, care le permite membrilor să urmărească pe un sigur dispozitiv la rezoluție standard și să descarce fișiere video pe un telefon sau o tabletă, costă 7,99 euro pe lună”.
„Pentru abonamentul standard de 9.99 euro pe lună, membrii au acces la rezoluția HD și pot urmări pe 2 ecrane simultan. În plus, pot descărca fișiere video pe 2 telefoane sau tablete. Pentru pachetul premium de 11.99 euro pe lună, au posibilitatea de a viziona pe 4 ecrane simultan, disponibile HD și Ultra HD și pot descărca fișiere video pe 4 telefoane sau tablete”, a precizat Netflix.