O tînără A MURIT din cauza efectelor secundare ale anticoncepţionalelor! Marca este populară şi în România

Mirela Apostol   
în Hotnews
22/01/2016, 08:28
O tînără A MURIT din cauza efectelor secundare ale anticoncepţionalelor! Marca este populară şi în România GALERIE FOTO

Cazul unei tinere a zguduit Marea Britanie. Fallan Kurek, in varsta de 21 de ani, a murit la doar cateva saptamani de cand incepuse sa ia anticonceptionale Rigevidon, o marca populara si care se vinde si in Romania.

Fallan a fost dusa de urgenta la spital, dupa ce s-a prabusit din senin si i s-a facut rau, in casa.
Medicii au descoperit ca aceasta lua de 25 de zile pastile anticonceptionale Rigevidon, pe care i le prescrisese medicul ginecolog. In timpul anchetei, tatal fetei a spus ca tanara nu a fost tratata corespunzator cu o saptamana inainte de deces, cand s-a dus la medic cu durei cumplite in piept si la picioare. Mai mult, aceasta avea si probleme cu respiratia.
Astfel, tatal tinerei acuza medicii, care nu au luat in calcul posibilitatea ca fiica lui sa aiba efecte secundare de la pastilele anticonceptionale.
Doctorul care a consultat-o cu o saptamana inainte ca tanara sa moara a considerat ca aceasta are probleme musculare si i-a recomandat odihna si sa ia ibuprofen.
Medicul legist a stabilit ca Fallan a avut efecte secundare la anticonceptionalele pe care le lua si nu a fost tratata corespunzator.
„Tanara a murit din cauza vaselor de sange formate in plamani. A avut toate semnele unor efecte secundare, dar nu a fost tratata. ca atare” a spus aceasta in raportul oficial.

Vrei să citești acasă, în siguranță, TAIFASURI, revista ta preferată? Abonează te ACUM doar la oficiile Poștei Române! Surprize + CD urile preferate doar pentru ABONAŢII TAIFASURI

Sursa: ştirileprotv

Închide ×