RCS-RDS le-a pregătit clienților săi o surpriză de proporții pentru anul care stă să înceapă. Cel mai important jucător pe piața serviciilor de televiziune prin cablu din România va lansa un nou post de televiziune, ca urmare a semnării unui acord strategic cu Discovery. Este vorba despre HGTV, lider pe segmentul de emisiuni despre casă și grădină.
Potrivit reprezentanților companiei controlate de omul de afaceri Zoltan Tezsari, noul canal îmbogățește oferta de programe prin cinci piloni noi de conținut: vânzare și cumpărare de case, renovarea locuințelor, renovarea și apoi punerea în vânzare, construcția de case noi, case de vis, prin emisiuni dedicate precum Renovări pe plus sau minus, Case renovate și salvate sau Vânătorii de case.
Postul își propune să celebreze sentimentul de „acasă” și tot ceea ce implică acesta: spațiul, oamenii și trăirile pe care le inspiră. De altfel, televiziunea s-a dovedit a fi extrem de populară în SUA, reușind să aibă printre fanii înrăiți numeroase personalități precum Michelle Obama, Reese Witherspoon sau Seth Rogen.
„Suntem încântați să extindem parteneriatul strategic cu Digi și să aducem împreună HGTV pe piața din România, pe lângă oferta de conținut din portofoliul actual. Emisiunile HGTV s-au bucurat de un succes real în rândul telespectatorilor, conținutul fiind testat anul acesta pe TLC, iar rezultatele au fost impresionante.
Începând cu 2020, ne dorim să creștem popularitatea acestui brand nou, să îl aducem cât mai aproape de telespectatori, și suntem fericiți că am găsit în Digi un partener de încredere pentru a sprijini acest efort comun.
În același timp, vom continua să creștem portofoliul deja existent, cu scopul de a alimenta pasiunile oamenilor în cât mai multe domenii: aventură și supraviețuire, meserii extreme, familie și relații, cazuri medicale extreme sau călătorii.
Toate acestea, alături de angajamentul nostru de a difuza cele mai spectaculoase competiții de fotbal – English Premier League și FA Cup, cele mai apreciate turnee de tenis – Grand Slams și ATP – și cea mai complexă experiență a Jocurilor Olimpice”, a declarat Andrey Stoychev, VP of Business Development, Distribution, Sports & Commercial, Discovery CEEMCA.
„Digi a analizat întotdeauna posibilitățile de a oferi abonaților conținuturi diverse, care să satisfacă gusturi și nevoi în continuă transformare.
Sperăm ca abonații noștri să regăsească în oferta adusă de parteneriatul cu Discovery România acele conținuturi complementare care le vor conferi o experiență optimizată, cât mai aproape de dorințele și preferințele lor”, a transmis și Serghei Bulgac, Chief Executive Officer (CEO) al Grupului Digi | RCS & RDS.