Metrorex a deschis terminalul multimodal Străuleşti! Cum arată parcarea şi care e tariful

Metrorex a deschis terminalul multimodal Străuleşti! Cum arată parcarea şi care e tarifulGALERIE FOTO
Metrorex a inaugurat terminalul multimodal Străuleşti! Aşa arată turnicheţii de la intrarea în staţia de metrou

Luni, 12 noiembrie, Metrorex a deschis terminalul multimodal Străuleşti! Acesta va avea o un spaţiu de parcare pentru 660 de maşini, precum şi o sală de aşteptare. Este prima parcare cu acces la metrou din Bucureşti, iar şoferii care vor să o utilizeze vor fi taxaţi.

Metrorex a anunţat că au fost amenajate spaţii verzi şi un teren de sport şi va fi dat spre utilizare şi un depou cu o suprafaţă de 11.000 mp şi 13 linii de garare. Terminalul este situat la capătul Magistralei 4, care face legătura, prin cartierul Bucureştii Noi, cu Gara de Nord. Investiţia a fost finanţată de bugetul de stat şi s-a ridicat la 160 milione de lei. Tariful pentru staţionare este de 1 leu pe oră.

Vrei să citești acasă, în siguranță, TAIFASURI, revista ta preferată?Abonează te ACUM doar la oficiile Poștei Române!Surprize + CD urile preferate doar pentru ABONAŢII TAIFASURI

Metrorex a deschis terminalul multimodal Străuleşti

„Park&Ride-ul de la Străulești, unica parcare de acest tip din București. Terminalul multimodal facilitează accesul călătorilor la diferite moduri de transport: metroul, autoturism sau transportul în comun de suprafață pe liniile din Capitală sau din afara acesteia. O dată cu parcarea de 660 de locuri, va fi pus în funcțiune și depoul cu o suprafață de 11000 mp și 13 linii de garare și reparații”, se arată în comunicatul postat de Ministerul Transporturilor Bucureşti.

Coridorul de la terminalul multimodal Străuleşti, de la ieşirea din staţie
Coridorul de la terminalul multimodal Străuleşti

În acelaşi timp, angajaţii Metrorex au stabilit ca astăzi să intre în discuţii apoi să continue greva pentru majorarea salariilor. Metrorex a inaugurat terminalul multimodal Străuleşti pe 12 noiembrie, de la ora 11:00, iar lucrările pentru construirea metroului spre Otopeni au mai făcut un pas: ”Obiectul cererii de finanțare Legătura rețelei de metrou cu Aeroportul Internațional Henri Coandă – Otopeni (Magistrala 6. 1 Mai – Otopeni)’ este reprezentat de asigurarea unei conexiuni directe între București și Otopeni, respectiv între Gara de Nord București și Aeroportul Internațional Henri Coandă, prin construirea unei noi linii de metrou cu o lungime de 14,2 km și 12 stații de metrou”, se arată în documentul postat de Ministerul Transporturilor.

Te-ar mai putea interesa și:
    Închide ×