Întreaga echipă a emisiunii „Ce spun românii” este în culmea fericirii. Miercuri, 25 septembrie, show-ul cu care Pro TV reușeste să cucerească audiențele vreme de mai bine de patru ani a atins o performanță tot mai rar întâlnită în peisajul producțiilor TV de la noi, ajungând la 1.000 de ediții. Anunțul a fost făcut chiar de Cabral, gazda îndrăgitului concurs, vizibil emoționat de succesul unuia dintre cele mai dragi proiecte ale sale.
„Am ajuns la 1.000. Complet neașteptat pentru mine, recunosc. Am ajuns la 1.000 la bătaie cu emisiuni care inițial păreau a fi mult mai pe placul publicului. Am ajuns la atât de multe emisiuni fără să difuzăm certuri, scandaluri ori cuvinte urâte. S-a lipit de noi un public frumos, cu mulți copii, cu oameni cărora le place să râdă și să se relaxeze în familie ori printre prieteni.
Dacă mă întrebi cum am ajuns la 1.000, o să-ți zic simplu că sunt extraordinar de… glumesc. Emisiunea iese așa pentru că suntem o echipă foarte mișto, pusă pe treabă și căreia îi place ce face. Și pentru că am avut noroc să ne vină în studio familii frumoase, oameni calzi și relaxați… Și le mulțumim în fiecare zi celor care ne urmăresc. Și… da, îi invităm în continuare să-și ia familiile și să vină la emisiune”, a scris Cabral pe contul personal de Facebook.
Inspirată după formatul american „Family Feud”, emisiunea „Ce spun românii” a fost lansată în vara lui 2015 și programată la ora 18:00, cât timp „La Măruță” era în vacanță. Ulterior, întrucât producția s-a bucurat de un real succes și a ajuns la loc de cinste în grila de programe a postului din Pache Protopopescu.
„De la lansare, în emisiunea Ce spun românii au participat 1.150 de echipe, iar din cele 63 de familii care au ajuns până-n finală, 37 au câștigat marele premiu de 20.000 de lei. Cabral a adresat 11.762 de întrebări dintr-un total de 25.000 de întrebări testate în sondajele echipei de producție, iar răspunsurile au generat premii în valoare totală de aproape 1 milion de euro. Cele 1.000 de ediții au fost filmate în 275 de zile și au cumulat aproximativ 2.750 de ore de material video”, au anunțat reprezentanții Pro TV.