Facebook încearcă să intre în concurenţă cu Youtube, dar şi cu alte site-uri de streaming video. Gigantul social media va introduce un nou serviciu video denumit „Watch”, funcţia este disponibilă din noaptea de miercuri spre joi. Astfel, Facebook intră pe o piaţă destul de aglomerată, dar care este în continuă creştere.
Facebook va afişa în cadrul Facebook Watch filme existente, create de către divizia sa de producţie, seriale TV, plus multe alte tipuri de conţinut multimedia. Facebook a început de ceva vreme să creeze conţinut original pentru Facebook Watch, investind multe milioane de dolari pentru asta, iar acum vedem roadele muncii companiei americane, ea arătând că are cu ce să atace Netflix, Amazon, sau Apple.
„Când priveşti o emisiune nu trebuie să fii pasiv. Poate fi o şansă de a împărtăşi experienţa şi de a uni oameni cărora le pasă de aceleaşi lucruri”, a postat Mark Zuckerberg într-o postare pe Facebook. Serviciul video este disponibil de ceva timp, însă a fost folosit mai mult pentru distribuirea de filmuleţe făcute de amatori sau de agenţiile de presă.
Facebook va crea şi grupuri de discuţii pentru fiecare show sau film din cadrul Facebook Watch, aşa că interacţiunea utilizatorilor cu acest conţinut va fi foarte mare. Facebook a confirmat că începând cu data de 28 august va lansa peste 40 de show-uri şi filme în platformă, separat de conţinutul limitat disponibil acum pentru Facebook Watch, aşa că oamenii care au acces acum nu se bucură de prea multe.