Vești proaste pentru clienții eMag! Retailerul introduce noi taxe pentru livrare

Cel mai mare retailer online de pe piaţa locală, eMag, a anunțat la finalul lui 2019 că va introduce noi taxe de livrare. Compania a luat decizia de a taxa inclusiv clienții care vin să-și ridice produsele din showroom-urile proprii. 

Clienții eMag vor fi nevoiți să plătească o taxă de livrare

Compania eMag a introdus o taxă de livrare pentru toate comenzile sub 1.500 de lei, cât și pentru comenzile care sunt ridicate direct din showroom-uri sau dulapurile easybox. Asta înseamnă că orice client va plăti în plus o taxă de 5 lei pentru fiecare comandă, nu pentru fiecare produs în parte.

Până în momentul de față livrările care aveau loc în showroom-urile eMAG erau gratuite. Același lucru era valabil și pentru livrarea în easybox. Decizia a fost luată pentru a susţine costurile mari înregistrate pentru a continua dezvoltarea serviciilor.

Taxa de livrare este valabilă inclusiv pentru ridicările din showroom sau dulapurile easybox

„Livrarea în showroom este gratuită pentru toate comenzile plasate direct în showroom, precum şi pentru comenzile plasate online sau prin call center a căror valoare depăşeşte 1.500 de lei şi care sunt achitate în momentul plasării comenzii.

În cazul plăţilor la livrare / ridicare din showroom, se va aplica o taxă de procesare plată la livrare în valoare de 5 lei. (…)

Livrarea în easybox este gratuită pentru comenzile de minimum 1.500 de lei; costul de livrare pentru cele cu valori sub 1.500 de lei este de 5 lei pentru produsele vândute de eMAG”, au declarat reprezentanții companiei, informează zf.ro.

Motivul pentru care retailerul online introduce această taxă de livrare

Reprezentații companiei au anunțat că au introdus această taxă de livrare pentru a dezvolta în permanență noi servicii pentru clienți. Totodată, eMag dorește să îmbunătățească experiența de cumpărare a clienților.

„La eMAG am investit în servicii care oferă valoare adăugată şi care permit estimarea precisă a intervalului de livrare, informarea constantă a clientului, livrarea rapidă la easybox sau într-un interval de două ore, în Bucureşti şi Ilfov.

Timpul scurt de livrare şi predictibilitatea sunt extrem de importante pentru clienţi, iar eMAG dezvoltă permanent servicii noi, menite să îmbunătăţească experienţa de cumpărare a clienţilor săi”, a mai adăugat compania.

De asemenea, compania spune că o parte din costurile de livrare sunt în continuare susținute de eMag, dar livrarea rapidă și predictibilitatea atrag cu sine costuri mai mari. În plus, compania dorește să aibă servicii de calitate și livrare rapidă pentru a putea susține dezvoltarea altor servicii pe termen lung.