A devenit oficial! Se reface inelul feroviar al Capitalei. Compania Națională de Căi Ferate „CFR” SA a lansat licitaţia pentru achiziţia serviciilor de proiectare şi execuţie lucrări aferente acestui obiectiv.
Concret, modernizarea liniei de cale ferată Bucureşti Nord – Jilava – Giurgiu – Nord Frontieră (Lot 1) va costa aproape 459 de milioane de lei (fără TVA).
Astfel, obiectivul „Modernizarea liniei CF Bucureşti Nord -Jilava – Giurgiu Nord – Giurgiu Nord Frontieră, Lot 1: Redeschiderea circulaţiei feroviare pe pod peste râul Argeş, între Vidra şi Comana” prevede proiectarea şi execuţia lucrărilor de modernizare, în conformitate cu legislaţia şi reglementările tehnice în vigoare.
Totul se va întâmpla între Vidra şi Comana, aici fiind inclusă și staţia Comana, de la km 18+180 (capătul Y al staţiei Vidra), până la km 30+200 (capătul Y al staţiei Comana) şi o serie de poduri de cale ferată.
Se vor executa lucrări la pod CF km 23+607 peste râul Argeş (între Haltele Vidra şi Grădiştea), pod km 18+265 peste râul Sabăr, pod km 18+402 peste râul Sabăr şi pod km 28+375 peste râul Neajlov.
Un detaliu important al acestei lucrări este reprezentat de faptul că sursa de finanţare este asigurată din fonduri externe nerambursabile, aferente cadrului financiar 2014 – 2020, parte integrantă a Programului Operaţional Infrastructura Mare (POIM).
Conform CFR SA, termenul pentru proiectare este de şase luni, pentru execuţia lucrărilor este de 24 luni, iar perioada de garanţie a obiectivului este de 60 de luni.
Cine vrea să participe la licitație trebuie să știe că data limită pentru primirea ofertelor este 24 martie 2020, deschiderea acestora urmând să aibă loc în aceeaşi zi, la ora 15:00.
Anunţul de participare la procedura de licitaţie deschisă, conţinând informaţii asupra modului de desfăşurare a procedurii, precum şi documentaţia de atribuire, sunt disponibile în sistemul informatic de desfăşurare al achiziţiilor publice (SICAP).