eMAG a dat cu adevărat lovitura în acest an de Black Friday, după ce a vândut produse de aproape 460.000.000 de lei! Modalităţile prin care clienţii puteau ajunge în posesia produselor comandate erau fie prin livrare la domiciliu, ridicare din showroom-uri sau de la Poşta Română. O imagine cu sacii în care Poşta a fost îngropată a făcut deliciul internauţilor.
Black Friday din acest an a atras după sine o mulţime de comenzi, iar lider pe piaţa vânzărilor a fost, fără dubii, eMAG, care a reuşit să crească vânzările faţă de anul trecut cu un procent uimitor de 28%.
Detalii despre conceptul eMAG a oferit CEO-ul companiei, Iulian Stanciu: „De Black Friday, comerţul online depăşeşte comerţul tradiţional, iar ediţia din acest an ne-a întrecut aşteptările din punctul de vedere al vânzărilor. Creşterea încrederii în comerţul online şi în eMAG este rezultatul serviciilor îmbunătăţite constant, al transparenţei aduse de mediul online, al diversităţii de produse ce pot fi cumpărate şi al preţurilor mai bune faţă de retailul tradiţional. Acestea sunt cele patru direcţii pe care, la eMAG, ne concentrăm pentru a face comerţul online accesibil oricui”, a spus Iulian Stanciu, CEO eMAG.
eMAG a vândut produse dintr-o gamă variată, de la excursii all-inclusive, la maşini de zeci de mii de euro sau jucării. De la primele ore ale dimineţii de vineri, 16 noiembrie, cei mai norocoşi dintre clienţi aveau deja produsele în drum spre ei. Aceştia sunt cei care au preferat să plătească prin card bancar. Ceilalţi, însă, mai au de aşteptat, după ce POşta Română a fost blocată de numărul mare de colete care s-au achiziţionat de Black Friday.
Cel mai scump produs care s-a cumpărat de pe eMAG este o maşină, un BMW i8, care a fost redus de la 140.000 de euro la 100.000!