Categorie: Autor:

Pe ce a dat o cântăreață de rap un milion de lire sterline. Internauții au criticat-o aspru

Danielle Bregoli este o cântăreață de muzică rap în vârstă de 15 ani și se bucură de o reală faimă mai ales în mediul online.

Danielle Bregoli, cântăreață de rap, un milion de lire pe gene și unghii false

Adolescenta i-a șocat pe toți când a dezvăluit pe ce a dat primul ei milion de lire sterline, iar foarte multe persoane, chiar dintre cele care o admiră, au criticat-o spunând că este extrem de superficială, iar sumele declarate pentru capriciile ei nu se justifică.

Danielle a acordat un interviu pentru publicația TMZ.COM, unde a dezvăluit pe ce s-a dus primul ei milion de lire sterline.

Pare greu de crezut, dar banii au fost investiți în unghii și gene false. „Mi-am dat toţi banii pe unghii şi gene false”, a spus Bregoli amuzată și mândră de ea.

Și-a bătut mama și a furat mașina și cardurile familiei, dar adolescenții o privesc drept un model

Săpând pentru a afla mai multe lucruri despre această excentrică adolescentă, cu milioane de urmăritori pe Instagram, totodată foarte bogată, am aflat câteva lucruri care nu îi fac absolut deloc cinste. Acum internauții o critică pentru milioane date pe gene și unghii false, dar trec cu vederea trecutul ei controversat.

Potrivit portalului pousta.com, Danielle a devenit cunoscută în emisiunea lui Dr. Phil unde mama ei a acuzat-o că a bătut-o de nenumărate ori și că fura des mașina familiei și cardurile de credit pentru a-și face damblalele.

Faima fetei a explodat și, în loc ca publicul să o pedepsească pentru comportamentul ei, care nu reprezintă deloc un model, a răsplătit-o. Viralul „Cash me outside” a strâns nu mai puțin de 32 de milioane de vizualizări pe internet, semn că oamenilor nu le pasă că îi aduc bani din clickuri unei fete care nu are respect nici măcar pentru familia ei.

Fata teribilă a Instagramului e urmărită de 18 milioane de persoane, iar pe Youtube are două milioane de abonați. Principala ei sursă de venit, pe lângă reclamele din Youtube, reprezintă asocierea cu anumite branduri, aceasta promovând tot felul de produse pentru adolescenți.