Logo-uri noi pentru platformele WhatsApp, Instagram și Facebook! Aceasta este promisiunea companiei Facebook, cea care le deține și pe celelalte două. Astfel, rețeaua lui Mark Zuckerberg a prezentat un nou logo care va fi introdus în curând și care are rolul să diferențieze compania-mamă de aplicațiile pe care le deține. Sunt câteva modificări importante. Noul logo include cuvântul Facebook cu litere mari și un font nou.
Din punct de vedere al culorilor, acestea alternează între verde, albastru și nuanțe de roșu, portocaliu și violet, de altfel, culori care reprezintă celelalte branduri ale companiei. În mod evident. albastru este rezervat pentru platforma socială Facebook, verde este pentru WhatsApp și roșu, portocaliu și violet merg către Instagram. Nu va mai dura foarte mult timp până când utilizatorii le pot vedea deja în funcțiune.
În următoarele săptămâni, noile logo-uri colorate vor apărea pe platformele deținute de Facebook, iar utilizatorii vor fi anunțați că acestea sunt oferite „de Facebook”. Prin această mișcare, compania Facebook încearcă să clarifice consumatorilor care sunt rețelele sociale sau aplicațiile care îi aparțin. De altfel, într-un sodanj recent se arată că doar 29% dintre americani știu că Instagram și WhatsApp aparțin Facebook.
„Utilizatorii ar trebui să știe cine face produsele pe care le folosesc”, a anunțat compania IT printr-o postare. Mai mult de atât, pentru a venit în ajutorul acestei idei, compania a început să adauge cuvintele „oferit de Facebook” pe celelalte aplicații ale sale, iar pasul următor este implementarea noilor elemente grafice. La începutul anului, Facebook a spus că intenționează să integreze platformele sale de mesagerie – WhatsApp, Instagram și Messenger, și să pună mai mult accent pe confidențialitate.
Mesajele ar urma să fie criptate, iar utilizatorii ar putea să trimită mesaje către orice contact din agendă prin oricare dintre serviciile Facebook sau SMS.