Ghiță Ciobanu a „trădat”! Este vedeta noilor campanii ale Telekom România

Debutul anului 2020 aduce o „trădare” de marcă în industria reclamelor TV de la noi. Dacă vă era dor de Ghiță Ciobanul îl veți putea revedea foarte curând pe micile voastre ecrane, însă nu într-o campanie semnată de cei de la Vodafone, așa cum  v-ați fi așteptat.

Ghiță Ciobanu s-a portat la Telekom și a ajuns vedetă în reclamele companiei

Ei bine, potrivit paginademedia.ro, Gheorghe Dănulețiu, pe numele său din buletin, a decis să se porteze la Telekom, iar de aici și până la o colaborare de zile mari între acesta și compania germană a mai fost doar un pas. Simpaticul personaj va fi vedeta campaniilor de promovare ale celor mai noi oferte de abonamente, lansate în această primăvară.

Anunțul a fost făcut chiar de reprezentanții Telekom, în cadrul unei conferințe de presă la care a participat chiar și Ghiță, în calitate de invitat special. „Am aflat că Ghiță a schimbat operatorul. Veștile circulă repede. Apoi l-am abordat pentru campanie”, a dezvăluit  Andreas Elsner, Director Executiv Comercial, Segment Rezidențial, Telekom Romania.

Nu se știe, însă, ce l-a determinat pe carismaticul cioban să renunțe la serviciul de telefonie mobilă căruia i-a fost fidel ani întregi, în favoarea concurenței. „V-aș răspunde, dar am treabă la stână. Dacă vreți să vă răspund, veniți la stână”, a reacționat, cu umor, Ghiță, în momentul în care a fost rugat să-și justifice decizia radicală.

Interviu inedit pentru The Guardian: „Comerțul cu oi a devenit o batjocură”

La începutul acestui an, simpaticul personaj a ieșit din nou la rampă, odată cu interviul inedit acordat prestigioasei publicații The Guardian. Acesta a profitat de ocazie pentru a trage un puternic semnal de alarmă în privința situației dificile pe care o traversează comerțul de oi în zilele noastre. „A devenit o batjocură”, susține Ghiță Ciobanu.

Am ajuns să vindem o oaie cu 100 de lei. La banii ăștia, nu prea găsești oameni dispuși să lucreze pentru tine”, a mai spus Gheorghe Dănulețiu. Soluția ar fi înlocuirea exportului de animale vii cu exportul de carne și carcase, o variantă pe care autoritățile române au adus-o deja în discuție.

Pentru a putea face acest lucru, guvernul trebuie să aprobe construirea a două sau trei abatoare de mare capacitate în zona litoralului, prevăzute cu cu depozite frigorifice. În acest fel, o mare parte din probleme s-ar rezolva”, a explicat, pentru The Guardian, Mary Pană, președintele Asociației Crescătorilor și Exportatorilor de Bovine, Ovine și Porcine din România