Emisiunea Imperiul Leilor difuzată de PRO TV a condus în audienţele zilei de miercuri 12 februarie pe oraşe şi pe publicul alcătuit din tineri, în timp ce televiziunea Kanal D a fost lider la nivel naţional.
Imperiul Leilor, proaspătul show TV început la PRO TV, a fost primul la oraşe şi pe publicul tânăr, în timp ce Kanal D a fost lider la nivel naţional, scrie paginademedia.ro.
Pe de altă parte, televiziunea Antena 1 a avut poziţia a doua la nivel naţional şi pe publicul tânăr, cu al doilea sezon al serialului Sacrificiul. PRO TV deţine poziţia a treia la nivel naţional.
Postul PRO TV a fost urmărit de 1,1 milioane de telespectatori în fiecare minut, fiind întrecut de Kanal D şi Antena 1. Pe primul loc a fost Kanal D cu 1,5 miliane de telespectatori, cu serialul turcesc „Mă numesc Zuleya.
Pe locul doi s-a situat Antena 1, cu noua seria a serialului Sacrificiul. Postul a îregistrat o medie de peste 1,2 milioane de telespectatori. La oraş, PRO TV a fost prima opţiune a telespectatorilor, cu circa 700.000 de privitori, media, pentru noua emisiune „Imperiul Leilor”.
PRO TV a înregistrat cu câteva zeci de mii de telespectatori mai puţin ca televiziunea Kanal D. Serialul Sacrificiul, difuzat de Antena 1, a obţinut poziţia a treia, cu peste jumătate de milion de telespectatori.
Pe publicul comercial, PRO TV a înregistrat 400.000 de telespectatori tineri, cu „Imperiul Leilor”, obţinând o cotă de piaţă de 28%. Antena 1, poziţia a doua, a obţinut o medie de 215.000 de persoane, având o cotă de piaţă de 15,6%.
Antena 1, de pe poziția secundă, a obșinut cifre în media postului, 215.000 de persoane, media, și o cotă de piață de 15,6%.