Dezvăluire șocantă despre prăbușirea avionului operat de Malaysia Airlines! Chiar fostul prim-ministru al Australiei Tony Abbott a a fost cel care a explicat că autoritățile malaeziene de la cel mai înalt nivel au crezut încă de la începutul anchetei că în cazul dispariției zborului MH370 a fost vorba de un scenariu de sinucidere.
De altfel, Toby Abbott a spus că a fost destul de „limpede” pentru el că aeronava dispărută de pe radar în 2014 a fost „aproape sigur” prăbușită deliberat de pilot.
„Din câte am înțeles – am înțeles destul de clar – de la cel mai înalt nivel din guvernul Maleziei este că foarte, foarte devreme în anchetă, ei au crezut că a fost un scenariu sinucidere-crimă”, a spus fostul șef al guvernului australian.
„Nu o să spun cine ce a spus cui. Dar lăsați-mă să reiterez – Vreau să fiu cât se poate de clar – s-a înțeles, la nivelul cel mai înalt, că aici a fost aproape sigur vorba de un scenariu de sinucidere”, a mai spus cel care a condus Executivul australian.
„O crimă în masă cauzată de sinuciderea pilotului”, a continuat Abbot a cărui teorie prinde contur mai ales că, între timp, s-a aflat că pilotul, Zaharie Ahmad Shad, în vârstă de 53 de ani, suferea de depresie.
Acesta ar fi devenit obsedat de două fotomodele la puțin timp după ce soția lui l-a părăsit. De altfel, un inginer a dezvăluit, în iunie 2019, pentru publicația The Atlantic că după ce a depresurizat avionul, pilotul probabil a înălțat aeronava brusc ceea ce a „accelerat efectele depresurizării, iar oamenii și-au pierdut cunoștința și au murit”.
Vă reamintim că măștile de oxigen sunt create să reziste doar 15 minute, la o coborâre sub 4.000 de metri altitudine. Nu același lucru se întâmplă și în cazul pilotului care are acces la oxigen în carlingă și ar fi putut zbura cu orele.
În tot acest timp, pasagerii ar fi fost la locurile lor, fără suflare. De aceeași soartă ar fi avut parte și membrii echipajului. Și ei au oxigen timp de 15 minute. Aceștia ar fi murit după ce și-au pierdut cunoștința, „fără să se chinuie în vreun fel, să se înece sau să rămână fără aer”.
„Noapte bună. Malaezia trei-șapte-zero” au fost ultimele cuvinte către controlorii de trafic aerian.