Din păcate, anul acesta Eurovision România 2019 pare că nu a atras atât de mult atenția, astfel că unii internauți, după finele semifinalei prime, au susținut faptul că nu știau că este. Cifrele trusturilor arată astfel: Antena 3, locul 1 la nivelul țării, iar după… Antena 1, datorită difuzării unui film.
Pelicula în cauză face audiențe maxime la Pro TV, ceva mai modeste încă la Antenă. TVR 1 a avut o audiență de doar 25.000 de telespectatori, cuprins în targhetul de 18-49 de ani. Asta înseamnă mai puțin decât Pro TV de 22 de ori pe interval, cu filmul Wolverine! Semifinala Eurovision România 2019, întinsă pe aproape 3 ore, interpreții deosebiți, invitați surpriză…dar fără public. Pentru cei tineri aproape că marele specatol nu a existat. La TVR s-au uitat doar 280.000 de români, 1.3 milioane au ales Pro TV, iar alții de 1.3 milioane Kanal D.
La nivelul întregii țări, semifinala Eurovision a fost urmărită pe TVR 1 de 280.000 de români. Postul public TVR 1 a fost pe poziția a șaptea, cu o audiență de cinci ori mai mică decât a celor mai vizionate posturi pe interval, Pro TV (cu o medie de peste 1,3 miloane de români la filmul Wolverine) și Kanal D (cu aproape 1,3 milioane de români la Exatlon).
La orașe, Eurovision a ținut în fața televizoarelor 180.000 de telespectatori. Locul în clasament: șapte.
Și aici, pe intervalul competiției Pro TV și Kanal D au fost cele mai urmărite. Cu o mențiune: dacă la nivel național Pro TV și Exatlon erau aproape la egalitate, la orașe Pro TV are un avans considerabil: 730.000 media Pro TV, față de sub 500.000 la Kanal D.
Dacă la nivel național și la orașe TVR 1 a reușit să fie în primele zece stații, pentru publicul tânăr comercial Eurovisionul nu s-a bucurat de interes: doar 26.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani. Adică de 18 ori mai puțini decât la Pro TV.