După ce în ultimele zile Dan Negru a tras un puternic semnal de alarmă în legătură cu mediatizarea noului tipul de coronavirus, de data aceasta prezentatorul vrea să demonstreze că televiziunile fac trafic pe urma acestui virus care continuă să se extindă.
Cunoscutul om de televiziune celebru pentru longevitatea sa pe micile ecrane s-a înarmat cu o mască de protecție pe care este imprimat un creier și a vorbit deschis despre ce reprezintă epidemia de coronavirus la nivel global. Dan Negru susține că televiziunile au creat foarte multă panică în rândul oamenilor și audiențele lor au crescut într-un ritm uriaș în ultima perioadă.
„Pentru că am petrecut împreună multe revelioane cu măști, vă recomand una pentru zilele astea. Se găsește greu”, a precizat vedeta despre masca cu care a apărut pe pagina de Facebook.
Dan Negru trage din nou un semnal de alarmă în privința COVID-19 și susține că cei care la ora actuală răspândesc panică sunt mult mai periculoși decât virusul în sine. Din păcate, mai adaugă prezentatorul aceștia sunt cei mai vor conduce economia globală în următoarea perioadă.
„Ăia care care răspândesc panica la mai mult de 1000 de oameni sunt mai periculoşi decât virusul. Ei vor duce in cap economia mondială in următoarele luni. Prima «panică-demie» din istorie zic analiştii media. Dirijată sau nu, e prima. În America cea mai alarmistă televizune este FOX News”, a scris prezentatorul TV pe una dintre paginile sale de socializare.
„Cu ştirile panică despre coronavirus, FOX a obţinut în luna februarie cele mai mari audienţe TV din ultimii 24 de ani! CNN şi MSNBC care au avut ştiri moderate au scăzut cu 8% respectiv 9%.
Într-o singură zi (28 februarie) în online au existat peste 100 milioane de referiri alarmiste la coronavirus care au fost apoi share-uite. Media-panica e experimentul cu mult peste 1.000 de oameni adunaţi laolaltă!”, a mai adăugat Dan Negru.
În altă ordine de idei, Dan Negru susține că ultima campania promovată în țara noastră despre cum și cât trebuie să ne spălăm pe mâini pare mai mult o glumă având în vedere că foarte mulți români au în ziua de azi WC-ul în fundul curții.
„Pare o glumă campania ăstora cu «spălați-vă pe mâini» când românii au cele mai multe wc-uri in fundu’ curții din Europa. 31% dintre noi se «cufuresc» în fundu’ curții. 0,1% nemții sau spaniolii.
1% ungurii. Noi suntem primii”, a scris în urmă cu câteva ore Dan Negru pe contul său de socializare.