După ce și-au cerut scuze prin intermediul unui comunicat pentru faptul că unui bătrân cu handicap i s-au blocat roțile într-un magazin din Apusului, reprezentanții LIDL s-au întâlnit cu bărbatul pentru a-și exprima regretul pentru nefericitul eveniment. În plus, firma care administrează parcările lanțului de magazine i-a restituit bătrânului banii plătiți pentru deblocarea roților.
„Pentru a ne cere scuze personal, ne-am întâlnit în cursul zilei de astăzi cu domnul a cărui mașină a fost, în mod regretabil, blocată. De asemenea, tot în cursul zilei de astăzi, firma care administrează parcările magazinelor noastre și-a cerut, la rândul ei, scuze și i-a restituit suma de bani plătită pentru deblocarea roții”, au transmis reprezentanții LIDL printr-un comunicat.
Reprezentanții LIDL au anunțat că lucrează activ pentru a găsi soluții astfel încât locurile de parcare destinate persoanelor cu handicap să rămână libere pentru cei care au nevoie de ele și pentru a le facilita accesul în spațiile comerciale. Astfel, lanțurile care delimitează locurile de parcare pentru persoanele cu dizabilități au fost îndepărtate. „Am păstrat, însă, conurile de atenționare pentru a atrage atenția, o dată în plus, asupra faptului că acele locuri sunt destinate persoanelor cu dizabilități. Locurile de parcare din magazinele Lidl sunt destinate tuturor clienților noștri, astfel că măsurile pe care le luăm sunt gândite să le ofere acces acestora și să limiteze parcarea abuzivă și nejustificată”, se arată în comunicat.
Într-un punct de vedere oficial trimis pe adresa redacției, vineri seara, reprezentanții LIDL au precizat că „este un caz izolat și facem tot ce ne stă în putință să rămână așa. Vom revizui procedurile interne și vom lua toate măsurile necesare pentru a îmbunătăți regulamentul căruia i se supun prestatorii de servicii care asigură serviciile de administrare a parcărilor magazinelor noastre. Astfel, ne vom asigura încă o dată că aceștia aplică regulamentul nu doar în literă, dar și în spiritul său.”