Tot mai mulți taximetriști aleg să se angajeze la Uber în detrimentul firmelor de taximetrie, susținând că veniturile sunt astfel mai mari. În plus, șoferii de Uber își pot face propriul program, iar sumele încasate pot crește în funcție de numărul de ore petrecute pe teren.
Șoferii de Uber câștigă atât cât lucrează pentru că această companie nu îi obligă să facă un anumit număr de curse. Astfel, un șofer care lucrează 10 ore pe zi poate să câștige până la 6.000 de lei pe lună după ce își plătește taxele, iar din acești bani se scad cheltuielile cu combustibilul și întreținerea mașinii. În funcție de cât consumă mașina, consumul de combustibil poate să însemne 15-30 la sută din valoarea unei curse.
Spre exemplu, dacă într-o zi normală un șofer face 20 de curse în 8 ore, parcurgând o distanță de 200 de kilometri și încasează în total 400 de lei, din acești bani Uber primește un comision de 25 la sută, impozitul pentru PFA reprezintă 3 la sută, iar uzura mașinii este de 0,23 lei/km. Rezultă un venit net pe zi de 167 de lei pentru un șofer de Uber, sumă care o depășește pe cea încasată de un taximetrist.
În funcție de ore și de locații, veniturile unui șofer Uber pot crește. Compania folosește tarife dinamice între 1,2x și 2,5x pentru a atrage șoferii în zonele unde cererea este mai mare, dar sunt și cazuri în care această valoare este depășită. Spre exemplu, atunci când au loc evenimente sportive, concerte sau când vremea este foarte urâtă. Între orele 6:00-9:30 și 17:00-19:30, tariful este mărit de 1,5-1,8 ori în majoritatea zonelor din București.
Majoritatea curselor efectuate de șoferii Uber sunt achitate online, însă compania a introdus și plata în numerar. Sumele achitate online pe parcursul unei săptămâni intră în contul conducătorilor auto în fiecare zi de miercuri. Majoritatea șoferilor Uber sunt de părere că este mult mai convenabil decât să facă taximetrie pentru companiile deja consacrate în Capitală.