Vești proaste pentru clienții Telekom România. Prețurile abonamentelor vor crește

Daniel Scripcaru   
în Stiri de ultima ora
23/01/2020, 17:05
Vești proaste pentru clienții Telekom România. Prețurile abonamentelor vor crește
Telekom România majorează prețurile la abonamente. Sursa foto: realitatea.net

Alte vești proaste pentru clienții Telekom, care vor plăti prețuri mai mari pentru fiecare serviciu fix oferit de compania de telecomunicații. Sunt scutiți de majorări clienții care au doar telefonie fixă de la Telekom!

Telekom România majorează prețurile la abonamente

Clienții grupului Telekom România vor plăti, începând cu 1 martie 2020, cu 2 lei (TVA inclus) în plus pentru fiecare serviciu fix (internet, TV și voce) și pentru fiecare abonament mobil.

Această ajustare nu se aplică prețurilor pentru echipamentele contractate, terminalele sau echipamentele fixe închiriate, potrivit Profit Insider.

”Această modificare este influențată și de creșterea costurilor în toate sectoarele de business”

„În contextul creșterii costurilor legate de furnizarea serviciilor de comunicații, precum și pentru a asigura în continuare viabilitatea economică, compania Telekom Romania este nevoită să modifice condițiile de furnizare a serviciilor de comunicații electronice și să majoreze o parte din tarifele serviciilor de comunicații din portofoliul său.

Această modificare este influențată și de creșterea costurilor în toate sectoarele de business, în peisajul economic actual. (…) În acest context, clienții noștri vor continua să beneficieze de servicii de înaltă calitate, la prețuri competitive”, este argumentul companiei.

Compania amintește însă de calitatea serviciilor oferite. „Suntem încrezători că nivelul de calitate a serviciilor furnizate va compensa această ajustare de prețuri”, mai transmite Telekom.

Ultima majorare de prețuri a avut loc toamna trecută, când Telekom România a majorat din nou prețurile unor abonamente, după o altă creștere operată în primăvară și argumentată atunci prin creșterea costurilor asociate furnizării serviciilor de comunicații.

În ianuarie anul trecut, și RCS&RDS a anunțat că majorează tarifele lunare la anumite servicii Digi, începând cu luna martie, argumentându-și decizia și prin necesitatea de a reacționa la creșterea continuă a costurilor pe care le suportă, clienții care nu acceptă noile tarife având dreptul de a renunța la respectivul/respectivele servicii în termen de 30 de zile, fără plata vreunei penalități sau despăgubiri.

Te-ar mai putea interesa și:
Închide ×