Ana Chivu
23/02/2019, 18:41
Vaccin pentru toate tipurile de gripă! Cercetătorii au descoperit remediul revoluționar GALERIE FOTO
S-a decsoperit vaccinul pentru toate tipurile de gripă!

Cercetătorii australieni au decoperit recent remediul pentru a putea anihila total toate formele de gripă. Aceștia au anunțat faptul că s-a găsit o celulă care este capabilă să lupte cu toate formele de virus gripal, fapt ce duce la obținerea unui vaccin universal care distruge agenții afecțioși.  Organizația Mondială a Sănătății (OMS) evaluează de două ori pe an ce tulpini de gripă vor fi cele mai agresive în iarna ce urmează să vină, cu ajutorul unui sistem internațional de supraveghere.

Cea mai eficientă metodă pentru a preveni gripa este vaccinul.  „Vaccinarea mai târzie poate fi în continuare benefică, iar vaccinările trebuie să fie oferite în tot sezonul rece, până în ianuarie sau chiar mai târziu”, precizează cei de la CDC.

A fost descoperit un vaccin pentru toate tipurile de gripă!

Cercetătorii australieni de la Universitatea din Melbourne au anunțat că au descoperit celula care poate lupta cu toate formele de gripă existente, conform Sputnik France. Afirmațiile specialiștilor arată în studiul publicat în Nature Immunology că au identificat celulele imune care se regăsesc în sistemul a jumătate din populația întregii planete. Celulele în cauză pot fi utilizate pentru a putea fi dezvoltat un vaccin împotriva gripei, eficient pentru persoanele care nu au tipul respectiv de celule.

Vaccin pentru toate tipurile de grip

„Acesta este un avans extraordinar (…), ceea ce ar putea duce la crearea unui vaccin care nu se va schimba în fiecare an”, spune, într-un comunicat, echipa de cercetatori, de la Universitatea din Melbourne si de la Royal Melbourne Hospital.

Vaccinurile gripale sunt administrate prin injecții care se fac în două feluri:

• Cu tulpini gripale inactivate, deci nu sunt infecțioase
  • Fără niciun virus gripal, cum este cazul vaccinului gripal recombinant

Vaccinul gripal nu provoacă gripă, dar poate avea efecte secundare precum: