Cum a început Playboy în România?
“Am făcut o cercetare de piaţă care ar fi cea mai dorită femeie care să apară pe coperta Playboy. Pe locul întâi era Esca”, povesteşte la interviurile Paginademedia.ro Dan – Silviu Boerescu, cel care a condus editorial revista timp de 12 ani.
A fost abordată vreodată Andreea Esca?
“Nu. Niciodată nu poţi să pui un newsanchor în Playboy” a explicat Boerescu.
„Am făcut cercetare de piaţă care ar fi cea mai dorită femeie care să apară pe coperta Playboy. Rezultatul a fost spectaculos. În orice caz pe locul întâi era Esca. Oamenii voiau să o vadă pe cea mai cunoscută, cea mai hot femeie a momentul, nu pe cea mai frumoasă. Nu că Andreea nu ar fi foarte frumoasă”
Cu Mihaela Rădulescu a fost la un pas să semneze. “Ar fi fost cea mai scumpă apariţie”. Suma ar fi fost în jurul valorii de 50.000 de euro. Cealaltă divă a vremii, Andreea Marin, a refuzat înainte să in se propună: “nu a avea voie prin contract”.
De ce a refuzat Mihaela Rădulescu, dar şi alte detalii, în continuare:
despre Andreea Marin:
“La câteva luni după ce lansasem Playboy, ne-am întâlnit la un eveniment monden cu Andreea Marin. Andreea a venit la mine şi mi-a spus “ştiu că la un moment dat o să vii să îmi propui, nu se poate, dacă vrei poţi să vii să îţi arăt contractul meu cu domnul Lazarov, eu fac emisiuni pentru toată familia, nu am voie să apar în asta, deci mai bine să nu ne pierdem timpul discutând despre asta vreodată.”
„Cu Andreea Marin nu se putea prin contract. Avea un contract în care i se spunea că nu are voie să apară în acest gen de reviste. Mi se pare că era menţionat Playboy, mi se pare că i s-a adăugat o anexă după aia. Nu aveai cum să lucrezi cu asemenea fete.”
despre Mihaela Rădulescu:
„Ajunsăsem la un acord de principiu, pe o sumă uriaşă uriaşă, o spun în carte.”
În ordin de mărime, cât de mult?
„Foarte mult, mai mult decât Andreea Antonescu.”
Spre 40-50 de mii de euro?
„Să zicem. Eram aproape înţeleşi, mai trebuia să lucrăm un pic la concept, dar în ultima clipă ea s-a sucit un pic şi a vrut un fel de poliţă de asigurare simbolică: Să-i trimit eu un email sau un fax oficial în care să-i propun suma respectivă pentru un pictorial în Playboy, pentru orice eventualitate.
Ea nu era probabil hotărâtă să apară şi zicea măcar să am, să pot arăta peste ani, să spun “uite mie mi s-a oferit cea mai mare sumă din istoria Playboy”. Eu cu asta nu puteam să fiu de acord. Şi am zis nu: “semnăm contractul şi apoi facem orice campanie de PR vrei tu”.
Şi Mihaela trăieşte din PR, clorofila ei e PR-ul.
Îmi făcusem calculul împreună cu publisherii şi eram pe plus la numărul acela, ţinând cont la câtă reclamă am fi avut, de ce tiraj am fi reuşit să punem pe piaţă şi aşa mai departe.”