Scandal monstru după moartea Tamarei Buciuceanu! Costin Mărculescu îl critică dur pe Ştefan Bănică jr: „Nu a iubit-o niciodată”

Alex Năstase
în Stiri de ultima ora
16/10/2019, 18:15
Scandal monstru după moartea Tamarei Buciuceanu! Costin Mărculescu îl critică dur pe Ştefan Bănică jr: „Nu a iubit-o niciodată” GALERIE FOTO
Moartea Tamarei Buciuceanu Botez e prilej de ceartă pentru actorii din Liceeni. Sursa foto - facebook

Scandal monstru după moartea Tamarei Buciuceanu Botez între doi actori care au jucat alături de marea artistă și au încântat în seria Liceeni! Totul a pornit la scurt timp după ce reprezentantii spitalului Elias au anunțat că actrița a trecut în lumea celor drepți. Ștefan Bănică jr a avut prima reacție și a postat pe o rețea de socializare.  “A murit Tamara. Noi ii spuneam tanti Tama. A plecat spre mai bine și nu a luat nimic cu ea.

Scandal monstru după moartea Tamarei Buciuceanu!

În schimb, ne-a lăsat multe personaje nemuritoare in teatru, televiziune sau in film. Ele nu mor. Ele rămân pentru generații întregi, sa le descreteasca fruntile, sa le cultive. Asta înseamnă până la urma un ARTIST cu A mare! Asta a fost Doamna Tamara Buciuceanu! Mulțumesc pentru tot ce am învățat și m-ai învățat lucrând cu tine. Drum lin, tanti Tama!”.

Rândurile lui Ștefan Bănică l-au scos din minți pe Costin Mărculescu. Acesta nu a ezitat și l-a atacat în termeni duri pe fiul regretatului Ștefan Bănică. “Asta a postat colegul și neprietenul meu ȘTEFAN BĂNICĂ jr. Tanti TAMA despre dispariția marei actrițe TAMARA BUCIUCEANU. EL care nu a iubit-o niciodată și care nu l-a iubit nici pe tatăl său marele actor ȘTEFAN BĂNICĂ senior care nu este la Bellu și care e la grămadă pe o cruce cu alții din familie la cimitirul Reînvierea…..”, a fost reacția lui Mărculescu.

Scandal monstru după moartea Tamarei Buciuceanu! Ștefan, Costin
Costin Măculescu l-a contrat serios pe Ștefan Bănică Jr. Sursa foto – facebook

Costin Mărculescu îl critică dur pe Ştefan Bănică jr

Vă readucem aminte că Tamara Buciuceanu Botez a murit la spitalul Elias, acolo unde a ajuns în urmă cu o săptămână. Deși la un moment dat s-a vorbit chiar despre mutarea artistei într-un salon normal și scoaterea din Terapie Intensivă, doctorii au rămas rezervați. Starea acesteia s-a înreăutățit brusc și, din păcate, în ciua eforturilor, medicii nu au mai avut ce face. Actrița a avut roluri memorabile în piese de teatru care au scris istorie.

A interpretat roluri fenomenale în “Coana Chirița”, “Romeo și Julieta la început de noiembrie”, “Scaunele”, “Cumetrele”, “Doctor fără voie”, “Nepotul”, “Așteptând la arlechin”, “Domnișoara Nastasia”, “Mamouret” etc. Personajul Vica Delcă din piesa “Dimineață pierdută” după Gabriela Adameșteanu. rămâne însă, de departe, cel mai mare rol reușit de artistă.

Te-ar mai putea interesa și: