Revelionul lui Dan Negru, al 16-lea prezentat consecutiv, a dominat fără drept de apel programele dintre ani, la mare distanţă de celelalte posturi TV.
Antena 1 a avut cifre de aproape zece ori mai mari decât Pro TV la nivel naţional, cea mai mare diferenţă dintre cele două posturi din istoria măsurătorilor de audienţă. Şi la oraşe, cifrele Antenei 1 au fost de aproape zece ori mai mari decât Pro TV. De altfel, Pro TV – fără program special, doar cu filme – a fost la nivel naţional şi la oraşe pe poziţia a şasea în top. Pro TV a stat mai bine pe targetul comercial, unde a fost pe locul al treilea.
Până acum, recordul diferenţei dintre Antena 1 şi Pro TV a fost anul trecut, când cifrele de la Revelionul lui Negru au fost de şase ori mai mari.
Topul nopţii dintre ani 2015-2016 a avut pe prima poziţie Revelionul Starurilor, de pe Antena 1, la mare diferenţă de celelalte posturi. Pe toate targeturile, locul doi a fost al programului special al Kanal D, filmat în platoul WowBiz. Postul public a fost pe poziţia a treia la nivel naţional şi la oraşe şi pe locul patru pe targetul comercial.
Locuri bune pentru Naţional TV (cinci la oraşe şi pe targetul comercial) şi pentru România TV (singurul post de ştiri cu program special, axat pe muzică populară). România TV a fost pe locul patru la oraşe şi cinci la nivel naţional.
Ca în fiecare an, a intrat în top şi Etno TV – locul patru la nivel naţional.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele posturilor în noaptea de Revelion, în intervalul 22.00-2.00:
NAŢIONAL. Revelionul Starurilor cu Dan Negru a mers pe acelaşi concept ca şi anul trecut – cu mască, fără mască. Rezultatul: aproape 3,1 milioane de români s-au uitat în fiecare minut la Antena 1, o cifră foarte apropiată de rezultatul anului trecut. O treime din românii care se uitau la televizor în noaptea dintre ani erau pe Antena 1 (33% cotă de piaţă). Pe locul al doilea a fost Kanal D, cu WowBiz de Revelion: peste 900.000 de români media pe minut.
TVR 1 a fost pe locul trei la nivelul întregii ţări, urmat de Etno TV şi de România TV.
Fără un program special – filme şi, de la miezul nopţii, un concert cu Loredana – Pro TV a fost pe locul şase, cu o medie de 325.000 de români pe post, de aproape zece ori mai puţini decât Antena 1.
URBAN. Revelionul de pe Antena 1 a avut, la oraşe, aproape 1,7 milioane de telespectatori în faţa televizoarelor (aproape la fel ca anul trecut). La mare distanţă, pe locul doi a fost Kanal D, cu 313.000 de telespectatori. Locul trei pentru TVR1, patru pentru România TV şi cinci pentru Revelionul cu Corina Chiriac de pe Naţional TV.
Cifrele Pro TV au fost şi la oraşe de aproape zece ori mai mici decât ale Antenei 1: o medie de 176.000 de telespectatori, faţă de 1,7 milioane de Revelionul lui Dan Negru.
COMERCIAL. Cotă de piaţă de aproape 40% pentru Revelionul de pe Antena 1, ceea ce înseamnă că 40% dintre publicul între 18 şi 49 de ani care avea televizoarele deschise se uita la show-ul lui Dan Negru. În număr de persoane: aproape 820.000 de telespectatori din segmentul comercial la Antena 1. Locul doi pentru Kanal D, cu 165.000 şi trei pentru Pro TV, cu 122.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani pe intervalul 22.00-2.00.
Audienţa posturilor TV în noaptea de Revelion, pe intervalul 22.00-2.00, la nivel NAŢIONAL
Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV în noaptea de Revelion, pe intervalul 22.00-2.00, la nivel URBAN:
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV în noaptea de Revelion, pe intervalul 22.00-2.00, la nivel COMERCIAL:
Sursă: www.paginademedia.ro