Producătorul de bijuterii Tiffany a fost vândut! Achiziția a costat 16 miliarde de dolari

Alex Năstase   
în Stiri de ultima ora
25/11/2019, 17:24
Producătorul de bijuterii Tiffany a fost vândut! Achiziția a costat 16 miliarde de dolari GALERIE FOTO
Tranzacția o să fie finalizată la mijlocul anului 2020. Sursa foto - facebook

Producătorul de bijuterii Tiffany a fost vândut! Grupul de lux LVMH a încheiat un acord de achiziţie cu Tiffany & Co prin se obligă să plătească într-o tranzacţie cash care evaluează compania americană la 135 dolari per acţiune, nu mai puţin de 16,2 miliarde dolari. LVMH a confirmat tranzacţia şi a anunţat că „achiziţia Tiffany va consolida poziţia LVMH pe piaţa de bijuterii şi va oferi o amprentă extinsă în piaţa din SUA”.

Producătorul de bijuterii Tiffany a fost vândut!

„Vrem să dezvolăm această bijuterie cu aceeaşi dedicaţie pe care faţă de fiecare dintre brandurile noastre. Suntem mândri să avem Tiffany acum în gama noastră”, a spus Bernard Arnault, CEO-ul grupului francez LVMH. De remarcat că Arnault este al treilea cel mai bogat om din lume. Mai mult de atât, acesta ocupă prima poziție la acest capitol în Europa, cu o avere de 100 miliarde dolari.

Averea acestuia a crescut cu 31,4 miliarde dolari de la începutul anului. După anunț, la prima oră a dimineții, acţiunile LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton erau în creştere cu 1,6% de la începutul şedinţei pe bursa din Paris. De remarcat că grupul LVMH şi-a construit un portofoliu cuprinzător de branduri de lux în mai multe sectoare de retail. Acesta a intrat pe diferite sectoare de la modă şi până la parfumuri.

Achiziția a costat 16 miliarde de dolari

Printre brandurile cele mai cunoscute se numără Moet & Chandon, Dom Perignon, Givenchy şi Louis Vuitton. Consiliile de administraţie ale celor două părţi implicate au aprobat deja înţelegerea, iar tranzacţia propriu zisă ar urma să fie finalizată la mijlocul lui 2020. Mai întâi de toate trebuie să primească aprobarea acţionarilor şi a reglementatorilor. Istoricul brand Tiffany a fost fondat în New York în 1837.

Acesta avea să devină încet, dar sigur un adevărat simbol în lumea bijuteriilor. Conform specialiștilor, Tiffany nu a mai ţinut pasul cu schimbările din comportamentul de consum al clienţilor în ultimii ani drept pentru care s-a ajuns la acest pas.

 

 

Te-ar mai putea interesa și:
Închide ×