Ana Maria Prodan a ajuns la un acord cu un brand cunoscut, urmînd să devină imaginea respectivei firme în România
Dupa ce a dat lovitura in planul impresariatul sportiv, ajungand sa reprezinte aproape toti jucatorii Stelei, dar si nume importante de la alte echipei din Liga 1, Ana Maria Prodan este foarte aproape de a face o noua mutare spectaculoasa. Sotia antrenorului Stelei s-a intalnit weekendul trecut cu un afacerist turc, care detine licenta unei marcii Guess pentru Romania, in vederea stabilirii unei formule de colaborare. Dupa mai multe ore de negocieri, Prodanca a acceptat sa devina imaginea pe Romania a respectivului brand, urmand sa incaseze lunar un procent important din incasarile firmei in tara noastra. Surse din apropierea vedetei sustin ca aceasta ar putea castiga circa 100.000 de euro pentru un angajament de 6 luni, din promovarea accesoriilor marcii respective, iar parteneriatul ar putea fi semnat la inceputul saptamanii viitoare. Interesant este ca Denisa Nechifor a fost cea care l-a convins pe afacerist de potentialul de marketing al Prodancei, mai cu seama ca mama fetitei lui Adrian Cristea are deja, prin firma in care este asociata, un contract de colaborare pe partea de PR cu turcul.
Sursa: wowbiz.ro