Platforma de streaming Netflix a ținut să le ureze românilor urări de sărbători, dar a dat chix. O postare urcată pe una dintre rețelele de socializare i-a revoltat pe internauți prin mesajul pe care Netflix a vrut să-l transmită.
Netflix România a postat în ziua de Crăciun o imagine cu două cadouri frumos împachetate prin care le urează internauților „Sărbători fericite!”. Însă fanii s-au simțit ofensați pentru că cele două cadouri seamănă izbitor de mult cu organele sexuale masculine. VEZI FOTO
Imaginea este un stop-cadru dintr-o animație pentru adulți „Big Mouth” (Gură mare), iar penisurile sunt împachetate în hârtie de cadouri albastru cu buline galbene și verde cu stele roșii. În plus, fotografia este însoțită de mesajul „Happy Holidays” (Sărbători fericite).
Postarea de pe contul de Facebook a stârnit zeci de reacții. Imaginea a strâns peste 500 de comentarii și circa 170 de distribuiri. „Foarte urât, nu ați ales cea mai bună perioadă a anului pentru asemenea postare de prost gust, se vede că alții nu știu care este de fapt semnificația Crăciunului!”, este unul dintre comentarii.
„Umor tâmpit și limitat…Mai există și alte organe susceptibile de legat cu fundiță…Vai,de anatomia voastră”, sau „Chill, pudibunzilor! Să nu vă uitați la Big Mouth că nu e pentru voi!” sunt alte două mesaje ale fanilor.
Însă au fost și persoane care au înțeles mesajul companiei și chiar au venit cu exemple și argumente. „Mulți sensibili pe aici, dar în timpul anului o folosiți și ca semn de punctuație când vorbiți” sau „Bun marketingul! Era nevoie și de jucării, că doar e Crăciunul”, sunt două dintre mesajele internauților care s-au distrat copios pe seama postării.
Potrivit ziardecluj.ro, Netflix România nu este la prima ispravă de acest gen. În ultima perioadă reprezentanții platformei de streaming au postat gratuit filmul „Klaus” chiar în preajma alegerilor prezidențiale din noiembrie.
În plus, pe platformă au apărut mai multe ”glumițe” referitoare la exprimările fostului premier al României, Viorica Dăncilă. Totodată, în perioada Referendumului pentru definirea familiei au apărut de asemenea, mai multe ”glumițe”.
Cel mai probabil aceasta este strategia de marketing a reprezentanților Netflix România pentru că este greu de crezut că totul a fost făcut din greșeală.