Mesajul pentru eMAG care a ajuns viral pe internet! Ce a putut să scrie un bărbat: „Mă întreabă soţia”

Ana Chivu   
în Stiri de ultima ora
10/12/2018, 21:25
Mesajul pentru eMAG care a ajuns viral pe internet! Ce a putut să scrie un bărbat: „Mă întreabă soţia”
Un cumpărător și-a spus nemulțumirea către eMAG într-un mod inedit!

Un bărbat a lăsat un mesaj celor de la eMAG, un mesaj mai special, scris pe o pancartă. Acesta a avut o singură doleanță pentru retailer, după ce comanda s-a făcut dispărută. „Mă ajuţi, te rog?! Mă tot întreabă soţia…”

Mesajul bărbatului a făcut înconjurul internetului datorită modului în care și-a cerut mașina comandată. Totul a plecat de inițial de la rugămințile nesfârșite ale soției sale, astfel acesta a apelat la gestul inventiv. eMAG a avut iar parte de vânzări foarte frumoase în ziua de Black Friday, sau „Vinerea Neagră” așa cum mai este cunoscută.

Mesaj disperat pentru eMAG!

Vânzările eMAG din cadrul campaniei de Black Friday au adus și întârzieri, datorită numărului mare de comenzi. Desigur că nu puteau lipsi și clienții nemulțumiți. Un bucureștean a găsit o metodă foarte inventivă prin care să le spună acestora că este extrem de nerăbdător să aibă mașina comandată, mai ales soția sa, care l-a făcut să recurgă la gestul de a le scrie celor de la eMAG. „Dragă eMAG, îmi poţi spune când aş putea primi maşina de spălat vase comandată pe 19 Noiembrie? Mă tot întreabă soţia… şi nu ştiu ce să îi mai spun. Vine de Crăciun? O pun sub brad? Mă ajuţi, te rog?!”, a fost mesajul scris pe un panoul publicitar al bucureșteanului care s-a plimbat prin toată Capitala azi, 10 decembrie.

Acesta este mesajul pentru eMAG al unui bucureștean!
Acesta este mesajul pentru eMAG al unui bucureștean!

„Valoarea totală a comenzilor înregistrate de Black Friday la eMAG s-a apropiat de 460 de milioane de lei (98,6 milioane de euro), peste estimările de 440 milioane de lei (94,3 milioane de euro), în condiţiile în care au fost vândute peste 52.000 de televizoare. Comenzile de Black Friday au atins un nivel record în primele 9 ore de la deschiderea evenimentului. Avem un interes fără precedent care ne va duce la o creştere cu aproape 20% faţă de anul trecut şi cu 10% peste ţinta noastră pentru acest an. Estimăm vânzări de peste 440 milioane lei pentru toată ziua. „, potrivit datelor afișate de retailer.

Te-ar mai putea interesa și:
Închide ×