Chiar dacă a ajuns la 50 de ani, Jennifer Lopez se menține într-o formă extraordinară. Artista cu origini hispanice a făcut senzație vineri seara la Milano, la gala celebrei Donatella Versace. Jennifer Lopez a purtat o rochie inspirată de la creația aceleași creatoare de modă, pe care a purtat-o în 2000, la Grammy’s, și care a creat un întreg cult, ducând chiar și la inventarea Google Images.
Toate modelele din generația „Instagram” au fost prezente la gala Versace din Milano. Surorile Bella și Gigi Hadid, celebra Kyndall Jenner dar și imaginea Vogue, Kaia Gerber, au fost pe podiumul galei. Punctul culminant al evenimentul a fost însă momentul în care Jennifer Lopez a pășit pe podium, îmbrăcată într-o rochie asemănătoare cu cea pe care a purtat-o la începutul anilor 2000.
Acea rochie a inspirat o întreagă generație de modă, dar și modificări în lumea internetului. Celebra rochie verde a devenit un hit la începutul anilor 2000 iar oamenii au vrut să o vadă pe internet. Astfel, cei de la Google au trebuit să implementeze un motor de căutare și pentru imagini iar astfel a avut loc nașterea „google images”, arată cei de la thecut.ro.
Jennifer Lopez pare să revină în prim plan, după ce a semnat mai multe producții la Hollywood. Astfel, J-Lo a apărut anul trecut în comedia romantică „Second Act”, unde a jucat rolul unei femei care și-a creat un CV fals și a ajuns într-un job într-o companie. De asemenea, în cinematografe tocmai s-a lansat filmul the „Hustlers”, unde personajul lui Lopez face o echipă de stripperițe care strâng bani de la oamenii înstăriți din New York. În ceea ce privește cariera muzicală, J-Lo a avut în 2019 turneul „It’s My Party”, cu concerte pe patru continente.
În ceea ce privește Versace, compania a fost vândută în septembrie 2019 către cei de la Michael Kors Holdings, pentru 2,1 miliarde de dolari. În cadrul aceleiași companii mai apare și compania de pantofi de lux Jimmy Choo. Scopul conglomeratului sub umbrella Capri Holdings speră să își dubleze vânzările și să mai deschidă 112 magazine până în 2022, anunță the guardian.