Banii provin din vânzarea de cărţi, de filme şi de diverse produse comerciale, potrivit publicaţiei „The Telegraph”.
Stăpâna lui Grumpy Cat, Tabatha Bundesen, din Arizona, SUA, a renunţat la postul de chelneriţă după prima apariţie a lui Grumpy Cat pe reţelele de socializare, iar de atunci telefonul său nu s-a oprit din sunat, fiind solicitată constant pentru şedinţe foto şi pentru interviuri. „Ceea ce ea a obţinut într-un timp atât de scurt este incredibil”, a declarat Bundesen despre pisica sa.
Grumpy Cat a devenit un star pe internet după ce fratele lui Bundesen a postat o fotografie pe internet cu felina morocănoasă. Faima nu a întârziat să apară. În prezent, aceasta are 2.400.000 de fani pe Instagram şi 1.440.000 pe Twitter. În plus, are o linie proprie de produse, inclusiv o marcă de cafea rece numită „Grumppuccino”. Pisica a devenit şi imaginea Friskies şi a apărut pe prima pagină a prestigioaselor publicaţii „The Wall Street Journal” şi „New York Magazine”.
Cea mai mare realizare a felinei este însă filmul „Grumpy Cat’s Worst Christmas Ever” („Cel mai prost Crăciun al lui Grumpy Cat”), care este pregătit de lansare cu ocazia Sărbătorilor de Iarnă. Despre peliculă se zvoneşte că este o combinaţie între filmele „Singur acasă” şi „Greu de ucis”.
Averea pe care Grumpy Cat a făcut-o a eclipsat câştigurile mai multor vedete de la Hollywood, precum Gwyneth Paltrow (care a câştigat 12 milioane de lire sterline anul trecut) sau Cristiano Ronaldo (27,1 milioane de lire sterline).