Esti pasionat de muzica dar esti prea timid ca sa iti impartasesti pasiunea pe Facebook? Un nou site spera sa gaseasca o nisa in lumea social media si sa ajunga la fanii muzicii care vor altceva.
Numita „Fans” si accesabila la „fans.com”, platforma ofera iubitorilor de muzica posibilitatea de a urmari show-urile artistilor preferati, cele mai noi stiri dar si sa navigheze printr-o baza de date care are aproximativ 5 milioane de concerte in arhiva, informeaza AFP, citat de YahooNews.
Site-ul, realizat de impresarul Peter Shapiro, isi propune sa devina un site care sa completeze Facebook-ul, dar si alte site-uri asemanatoare.
Producatorul Jeff Caldwell, director de dezvoltare al site-ului, spune ca social media a fost fragmentata in doua categorii de catre iubitorii de muzica: cei care urmaresc o varietate de trupe si cei care vor se se identifice ca fani ai unei singure trupe pentru tot restul vietii.
Caldwell mai spune ca oamenii doresc sa vorbeasca mai mult despre pasiunea lor pentru muzica si nu se pot manifesta astfel pe Facebook. Intervine teama ca, in cazul in care ar povesti despre concertele la care au fost, colegii lor nu ar reactiona pozitiv si nici unii membri ai familiei.
Site-ul permite fanilor sa posteze cu user-name-uri iar postarea sa poata fi vazuta de toti cei care urmaresc acelasi artist.
Starul pop Katy Perry este cea mai urmarita persoana pe Twitter, unde are 92 de milioane de fani. In comparatie, pe Fans de abia are 300 de fani.
sursa: ziare.com