Descoperire istorică făcută de NASA. La un pas să fie confirmată existența extratereștrilor

Dan Suta
22/11/2019, 18:52
La un pas să fie confirmată viața extraterestră. Sursa foto: NASA

Cei de la NASA au făcut o descoperire istorică, una care îi va entuziasma pe ufologi. Suntem la un pas pentru a confirma existența extratereștrilor și asta mulțumită evoluției tehnologice. Astrofizicienii susțin că, în urma unor recente descoperiri, asteroizii ar conține și alte elemente care susțin viața, conform CNN.

NASA a făcut o descoperire istorică

Una dintre principalele condiții pentru confirmarea vieții extraterestre în afara planetei noastre este existența apei, însă hidrogenul și oxigenul nu sunt neapărat elementele cele mai necesare pentru asta.

Oamenii de știință de la NASA au găsit zahăr bio-esențial în mai mulți meteoriți plus o serie de alte componente vitale pentru dezvoltarea vieții în afara spațiului terestru.

Meteoriții analizați, contaminați cu elemente vitale la impactul cu Pământul?

Cercetătorii de la NASA au analizat timp de mai multe decenii o serie de meteoriți, rămășițe din corpurile cerești care au căzut pe Pământ, printre care unul din Australia care s-a prăbușit în anul 1969.

S-a folosit pentru a se ajunge la aceste concluzii, că meteoriții sunt purtători de elemente ce pot susține viața, tehnica de extracție cu acid clorhidric și apă.

Printre elementele descoperite se numără riboza, o componentă fundamentală în biologia umană. Deși această descoperire îi bucură pe cei care caută viața extraterestră, există și cercetători care tratează tema cu scepticism: e posibil ca bucățile respective din meteoriți să se fi contaminat cu acele elemente în momentul impactului cu Terra.