Concursul Comper 2020 începe azi, cel mai mare fără taxă, care îi pregătește pe elevii din clasele gimnaziale să se pregătească de evaluările prin care oricum vor trece pe parcursul școlii.
Pentru evitarea supraaglomerării site-ului, subiectele vor fi transmise și prin e-mail profesorilor care se ocupă de elevi, celor care îndplinesc condițiile înscrierii la acest concurs.
Concursul este organizat de Fundația pentru Științe și Arte Paralela 45 și este gândit pentru a-i ajuta pe elevii din clasele I-VIII să se pregătească pentru examenele importante. Prima etapă va fi cea la limba și literatura română, cea care are loc astăzi.
Subiectele și baremele de corectare au fost afișate ieri, iar părinții au putut accesa modelele de subiecte pe site-ul oficial al concursului.
După încheierea concursului, mentorul (profesorul) va prelua foile de test de la elevii din clasele pregătitoare și le va depune la secretariatul școlii într-un plic sigilat pe care va înscrie clasa, disciplina de concurs și numele mentorului.
E foarte important de știut că și anul acesta, subiectele și baremele de corectare de la Comper vor putea fi vizualizate numai de către mentorii elevilor din școlile care au încheiat parteneriate cu Fundația pentru Științe și Arte Paralale 45, deci nu toate școlile sunt participante.
Răspunsurile elevilor vor fi evaluate începând de luni, 27 ianuarie 2020 de către o comisie formată din mentorul elevului, un coleg de catedră, directorul școlii și un reprezentant desemnat de comitetul de părinți.
După evaluare, mentorii vor intra pe site-ul concursurilecomper.ro în contul propriu unde vor introduce rezultatele obținute de elevi, în secțiunea curentă a concursului la Comunicare ori Matematică.
Introducerea rezultatelor pentru prima etapă începe de la 1 februarie și se va termina pe 14 februarie 2020, după care se vor demara înscrierile la cea de-a doua etapă a concursului.
La finalul fiecărei etape, elevul va primi o diplomă de participare și grila de concursuri, aceste hârtii fiind incluse în portofoliul personal al activității și rezultatelor de la școală.