Pentru a răspunde nevoilor clienților săi privind aprovizionarea și planificarea bugetului de cumpărături în contextul epidemiei de coronavirus, unul dintre cele mai importante lanțuri de magazine din țară a decis să plafoneze prețurile pentru o gamă largă de produse. Este vorba despre Carrefour, care își propune astfel să reducă pe cât posibil nivelul de neprevăzut.
Concret, potrivit unui comunicat transmis de reprezentanții companiei, în perioada 25 martie – 19 aprilie, clienții vor putea beneficia de plafonarea prețurilor unor produse extrem de solicitate în această perioadă, precum cele de bază (faină, paste, ulei, zahăr etc), alimente congelate, conserve, apă și sucuri, lactate și brânzeturi, mezeluri și specialități, cafea și dulciuri, îngrijire personală și produse pentru bebeluși. Lista completă poate fi consultată pe site-ul Carrefour, la secțiunea „prețuri blocate”.
„Decizia este în întregime a Carrefour, luată independent, cu responsabilitate. Aceasta înseamnă că în continuare furnizorii companiei lucrează pe o piață liberă, și că prețul produselor furnizate se formează în funcție de cerere și ofertă, de stocuri, materii prime, dificultăți logistice sau operaționale.
Toate aceste elemente au devenit extrem de volatile, și credem că responsabilitate înseamnă să respectăm eforturile de livrare ale furnizorilor, oferindu-le un preț corect, dar în același timp să protejăm clienții de această volatilitate, într-o perioadă grea pentru toți„, se arată în comunicatul transmis de Carrefour România.
Totodată, reprezentanții companiei vin în întâmpinarea clienților care nu își doresc să părăsească domiciliile în această perioadă. Cu ajutorul site-ului Carrefour, produsele pot fi comandate online. Va trebui, însă, să vă înarmați cu multă răbdare, pentru că volumul solicitărilor este extrem de mare.
„Clienții care și-au instalat Carrefour App pot vizualiza produsele din fiecare categorie, își pot pregăti o listă de cumpărături, planificând în avans modul de aprovizionare. Ulterior, tot utilizând Carrefour App, pot face cumpărături în siguranță (scanând și plătind, fără a le mai scoate pe bandă la casa de marcat), din magazine.
Sau, dacă decid să rămână în siguranța căminului, pot comanda pe Carrefour.ro și din platforma BRINGO. Menționăm, însă. că volumul solicitărilor din această perioadă este extrem de mare, și în ciuda eforturilor, e nevoie de mai multă răbdare decât de obicei în plasarea și așteptarea livrării comenzilor.
În vremuri în care siguranța și liniștea populației sunt mai presus de orice, ne dorim, prin acțiuni concrete, să reducem incertitudinile și să ne asigurăm clienții că există stocuri suficiente și că lanțurile de aprovizionare funcționează așa cum trebuie.
Îndemnăm la cumpărături în mod responsabil și lucrăm pentru ca românii să își poată planifica organizat deplasările pentru aprovizionare și bugetul, evitând, astfel, ieșirile inutile din locuințe și orele de vârf. Măsura plafonării prețurilor pentru produse esențiale până de Paște este doar unul dintre demersurile în acest sens„, au transmis reprezentanții Carrefour România.