Când începe serialul Fructul oprit, sezonul 2? Aceasta este întrebarea de pe buzele tuturor fanilor celebrului serial produs în România! Filmările pentru al doilea sezon al serialului produs de Ruxandra Ion și Antena 1 au fost reluate vara acesta.
”Sezonul al doilea va fi 100% original! Păstrăm cea mai mare parte din personajele actuale și le plasăm povestea la aproape șase ani de la finalul sezonului unu”, declară producătorul serialului, Ruxandra Ion.
Citește și Războiul giganților: Exatlon versus Ninja Warrior!
Citește și Când începe X Factor? Show-ul de la Antena 1 a ajuns la sezonul 8
”Tot ce vă pot spune este că va fi un final neașteptat, care va lăsa fanii serialului „Fructul Oprit” cu sufletul la gură. Vor vedea două mirese, nu una…”, anunță producătorul serialului, care însă nu ne-a spus când începe sezonul 2 al serialului ”Fructul oprit”.
La ce să se aștepte fanii? ”O poveste pe care niciun cârcotaș nu o va mai putea considera „o copie”. Câțiva actori dispar, câțiva actori noi și… veți vedea peste câteva luni”, completează Ruxandra Ion.
„Fructul oprit”, prima dramă psihologică realizată în peisajul serialelor autohtone, a încheiat primul sezon în forță! Ultimul episod difuzat de Antena 1, din primul sezon, a rupt toate topurile! S-a clasat ca lider de piață pe toate categoriile de public. În intervalul orar de difuzare, 19:59-23:04, serialul a condus detașat topul audiențelor. La nivelul publicului comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, Antena 1 a fost lider cu o medie de 7.5 puncte de rating și 24.1% cotă de piață, în timp ce locul al doilea a fost ocupat de TVR1, cu o medie de 5.4 puncte de rating și 17.4% cotă de piață.
Pe segmentul urban, „Fructul oprit” a fost lider cu o medie de 7.4 puncte de rating și 18.8% cotă de piață, urmat în top de postul TVR1, care a avut o medie de 5.7 puncte de rating și 14.6% cotă de piață, iar pe poziția a treia s-a clasat Pro Tv, cu o medie de 4.9 puncte de rating și 12.4% cotă de piață. Și la nivelul întregii populații a țării serialul a fost lider, cu o audiență medie de 8.4 puncte de rating și 21.1% cotă de piață, PRO Tv ocupând poziția a doua cu o medie de 5.1 puncte de rating și 12.8% cotă de piață. Aproape 2.300.000 de telespectatori la nivel national au urmărit, miercuri seara, finalul primului sezon „Fructul oprit”, în minutul de maximă audiență 22:58.
În plus, pe target-ul cuprins între 25 și 34 de ani, mediul urban, „Fructul oprit” este lider de audiență pe tot sezonul. Astfel, Antena 1 a fost lider cu o medie de 7.7 puncte de rating și 22.6% cotă de piață, iar pe poziția a doua s-a aflat Pro Tv, cu o medie de 7.2 puncte de rating și 21% cotă de piață. Așadar, producătorii serialul și-au văzut încununat cu succes efortul imens depus pentru povestea autohtonă care a atras din ce în ce mai mulți români. Rămâne de urmărit când va fi difuzat sezonul 2 al serialului ”Fructul oprit”.