Bugetul familiei Andreei Bănică va fi afectat după executarea silită cu care s-a pricopsit soţul ei în urma unui contract pe care nu l-a respectat. Deşi s-a angajat să aducă artişti într-o discotecă de la mare, imediat ce a încasat avansul i-a lăsat pe patroni cu ochii în soare.
Aflaţi pe plajele din Israel, Lucian Mitrea şi Andreea Bănică nu vor mai avea o vacanţă liniştită când vor afla că s-a declanşat procedura de executare silită împotriva impresarului, pentru recuperarea unui avans de peste 10.000 de euro, luat pentru furnizarea de servicii artistice unei cunoscute discoteci din Costineşti, în sezonul estival 2013. La care se adaugă 4.721 de lei reprezentând cheltuieli de judecată, dar şi prejudiciul provocat de nerespectarea contractului, sumă încă nestabilită.
Conform păgubiţilor, în lunga istorie a celei mai vechi discoteci din “staţiunea tineretului”, aceştia n-au mai fost puşi în situaţia de a rămâne fără artişti în plin sezon estival, serviciu pentru care Lucian Mitrea a primit, prin firma lui, un avans de circa 10.000 de euro şi se obliga să îi pună la dispoziţie, pentru recitaluri, în intervalul 20.06-30.08.2013, pe Andreea Bănică, Ruby, Alex Velea, Radio Killer, Sore & Mihai Ristea, Cabron & Brighi şi Smiley. Dintre toţi, doar ultimul de pe lista de artişti a ajuns în discotecă şi, deşi s-au plătit circa 22.000 de lei numai pentru recitalul acestuia, a venit cu întârziere şi s-a declarat nemulţumit că a fost întâmpinat de puţină lume.
“Şi păgubiţi, şi cu banii luaţi! În ciuda stăruinţelor noastre de a încheia amiabil procesul, Lucian Mitrea s-a dovedit ostil. Mesajul său, trimis nouă, a fost unul foarte direct: «Nici banii nu vi-i mai dau, nici la proces nu vin». Într-adevăr, în ultimii doi ani, nu s-a prezentat la Judecăria Cornetu, unde a fost procesul pe rol. Ne-am judecat timp de doi ani pentru că domnul Mitrea, ca orice om de afaceri care nu are nimic de ascuns, şi-a tot schimbat firmele”, ne-au declarat acţionarii discotecii, care refuză să treacă peste faptul că sus-numitul agent de artişti le-a compromis grav programul şi credibilitatea, mai ales în faţa clienţilor, căci au tipărit şi promovat public materiale promoţionale cu artiştii ce urmau că presteze.
Sursa: Libertatea.ro